Smirnoff Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Sitter her i Arendal og merker at det blinker i lyset, det har skjedd en 5-6 ganger i dag, 3 ganger innen den siste timen eller så. Resultatet er at ruteren og switchen min skrur seg av og på, og jeg mister tilkoplingen. En av maskinene min resetter seg også, svært irriterende. Uansett, er det bare jeg som opplever dette, eller har andre også merket det? Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Jeg merket ikke noe igår, men serveren min hang seg den natta så kansje det var grunnen. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 Ok. Vel, mulig det var svært lokalisert. Har ikke skjedd noe i dag iallefall. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 jeg har ikke merka noe bor også i arendal Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Hvor i Arendal? Bor på Torsbuåsen, har ikke merket noe her. Har ikke merket noe hos pappa heller, som bor i byen. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 Hvor i Arendal? Bor på Torsbuåsen, har ikke merket noe her. Har ikke merket noe hos pappa heller, som bor i byen. 6588784[/snapback] Strømsbuveien. Men, men. Dette var bare på lørdags ettermiddag og kveld, godt mulig det var noe krøll med en transformator e.l rett ved her. Var uansett forbannet irriterende. Har ikke skjedd noe siden da, alt funker fint nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå