Pepsi Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Noen som vet hvordan skjermen er på K610i? Skarphet og farge? Vurderer å kjøpe denne, men så har jeg sett den flotte skjermen til K800 og er ikke lenger helt sikker på hva jeg skal gjøre. Er de like store ... skjermene på K610 og K800?? Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Skjermen til K800 er 2.0", 30*40 mm som er ganske normalt for tiden. K610 har 30*37 mm = 1.88" Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Skjermen er helt grei. Lyssterk og fine farger. Oppleves som litt liten i forhold til feks 6280 men passer bra med resten av teleonen som også oppleves som litt liten og med for små knapper. Som du sikkert skjønner er jeg ikke så veldig glad i K610i for jeg synes det er altfor liten og knottete. Er vant til 6280, N80osv. Det er heldigvis bare en test telefon som jeg har fått låne i noen uker men ga opp etter en uke og gikk tilbake til Nokian min. Men vil man ha en liten telefon som tar liten plass med bra skjerm, 3g, bra kamera osv så anbefales K610i på det varmeste. Bra skrudd sammen, ingen knirke lyder, og helt bugg fri, i motsening til nesten alt av Nokia telefoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå