Gå til innhold

N80, N73, n92, eller n93

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har bestemt meg for en av disse, men vet noen når n92,n93 kommer i butikken? og hvor masse de ca kommer til og koste på elkjøp?men er litt usikker på hvilken av disse jeg skal velge.

N80 har omtrent alt, men alikavel er k800i bedre på kamera :( .

N73 er utforderen til k800i, men har ikke wlan :no: .

N92 vet jeg ikke så mye om, men jeg vet at den har tv, N93 er rene techno bomben :dribble: , men er litt usikker på hvor mye den tåler.

Det viktigste med tlf er at den har bra lyd, ekstremt bra kamera og video, har bra med funksjoner, og den tåler litt, og knuser k800i på alle fronter :roll: .

Grunnen til at den skal knuse K800i på alle fronter er at en venn av meg har den, og jeg begynner og bli lei av skrytet hans om den har så sinsykt bra kamera, bra java ytelse osv. så derfor har jeg tenk og ta igjen litt, hehe :D

Endret av jealei
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke så "in" i Nokia men har lest en del at mange anbefaler N73. Dette er jo et ganske stort utvalg av mobiltelefoner du har. Velg den du mener passer deg best og gjør vennen din misunnelig på mest mulige måter.

:p

Endret av Midi
Lenke til kommentar

K800i og N73 er jo årets duell.

Tror hvliken som er best kommer an på personlige preferanser, men N73 slår K800i på Skjermstørrelse og bedre videokamera.

Skal du ta igjen på kameraten din er kanskje N73 eller N93 de beste valgene.

Lenke til kommentar

Er det noen som vet når n93 kommer til elkjøp i tønsberg, og ca pris?

Jeg regner med at det kommer til og være mange bugs med tlfen når den er så ny.

Så derfor er det greit med en fysisk butikk som jeg kan levere den inn i, så slipper jeg og sende den i posten.

Er det noen som vet om billigere fysisk butikk enn elkjøp i horten/tønsberg området? Hadde gjort noe om butikken hadde en nettbutikk som man kan kjøpe varen fra billigere, også kan man levere den til rep i den fysiske, som f.eks elkjøp

Lenke til kommentar

N73 har vel ikke autofokus så langt jeg har fått med meg. Så k800 har et forsprang der. Men så er jo N73 symbian, noe som jeg synes gruser enhver annen telefon. N93 tar jo opp film i 30 fps, noe som da er bedre enn N73, men vet ikke hvordan det er med videofunksjonen til k800.

Lenke til kommentar

Hvis du VIRKELIG vil latterligjøre kompisen din må du nok gå til innkjøp av en N93. Da er størrelsen den eneste fordelen med k800i. N93 er jo gigantisk. Men jeg tror ikke kompisen din har så mye han skulle ha sagt om java-crapet sitt når du viser han The One i 3D f.eks. Kameraet er også mye bedre, med både autofokus OG optisk zoom. og videoopptak trenger jeg vel ikke kommentere engang.

Hvis du tror N93 blir for stor så velg N73 isteden. Den er også bedre enn k800i på alt, og den er like stor. Personlig synes jeg N80 er en bedre telefon enn N73 pga WLAN og høy-oppløst skjerm, men som du sa, k800i stiller hakket bedre på kameradelen (bilder), så da knuser du han ikke på "alt".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...