Bjoernstad Skrevet 29. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2006 Blitt en del bilder fra min side siste uka, så skal holde igjen kreativiteten fremover Forsøkte meg på noe mer enn å bare endre farger og kontraster, så jeg la til to måker. Til første forsøk å være syns jeg det ble bra! Dette skulle egentlig være mitt bidrag til helgas konkurranse, men da det ikke står om manipulerte/redigerte bilder er tillatt, legger jeg det heller ut her. Er glad i mørke farger, som det sikkert fremkommer av bildene jeg legger ut. Original bilde Redigert bilde Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 29. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2006 Veldi bra redigert, men du skulle kanskje ikkje hatt så "skarpe" kanter på måsene.. Sånn som den i lufta.. Den er heilt kvit, du skulle fått den til å blitt litt meir gul (Hue/Saturation) Men, ellers utruli bra bilde!! Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 29. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2006 Likte det siste veldig godt, men den altfor sterke grønnfargen ødelegger litt. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2006 Jeg synest også at fargene på masten ble noe feil. Måken oppå virker litt feil fargemessig også. Men det er min mening. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 30. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2006 Jeg synes at uten måkene blir dette for tynt. Med måkene blir det en fin stemning fra kysten et sted. Fargene er greie for meg, men alt ser litt dust ut på denne monitoren. Lenke til kommentar
jlw Skrevet 30. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2006 fin bild. stämmer det att ni eter måke i norge? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 30. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2006 fin bild. stämmer det att ni eter måke i norge? 6583457[/snapback] :!: Mmmmm Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 30. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2006 fine bilder fin bild. stämmer det att ni eter måke i norge? 6583457[/snapback] lol Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 30. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) Jeg har aldri spist måke, men den har spist maten min. Bildekritikk: Jeg synes det øverste bildet var litt kjedelig, det redigerte var mye mer interessant. Måkene kunne også blitt litt mer farget av lyset ja, litt mer gule. Endret 30. juli 2006 av Wildbill Lenke til kommentar
Bjoernstad Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juli 2006 Takk for all tilbakemelding! Skal jobbe litt mer med bildet når jeg får tid, og endre på de tingene dere har påpekt. Når det gjelder spising av måker, så tror jeg det skal være en restaurant her som har det på menyen myntet på tyskerne, men det må jeg nesten sjekke opp for å være på den sikre siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå