Dahlsv1 Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Hei, jeg har fått meg en k800i og lurer på hvordan jeg setter opp UMTS på denne... finner ikke utav noe på verken Netcom, Telenor eller SE sine nettsider. Jeg har forresten YoungTalk.... Takker Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Hei, jeg har fått meg en k800i og lurer på hvordan jeg setter opp UMTS på denne... finner ikke utav noe på verken Netcom, Telenor eller SE sine nettsider. Jeg har forresten YoungTalk.... Takker 6580120[/snapback] Har du fått nytt sim-kort? Lenke til kommentar
Dahlsv1 Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 Nei, men det skal jeg vel strengt tatt ikke trenge? En kompis av meg har hatt sitt simkort i flere år og han har nå er BenqSiemens EF81 og har fått til UMTS uten å bytte simkort... Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Han har vel telenor eller noe annet da. Tror det var noe spesielt med netcom. Du kan jo ringe kundeservice og høre. Lenke til kommentar
sforum Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Se rdu har NetCom youngtalk. Da MÅ du ha nytt simkort hvis simkortet ditt er gammelt. Dette er fordi netcom ikke kan oppdatere sine simkort til 3g. De må sende ut nytt. Ta kontakt med 05050 eller en netcom forhandler. du skal u utgangspunktet få nytt gratis. men endel butikker tar seg betalt for det. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 ...du skal i utgangspunktet betale 200, men en del butikker gir deg det gratis når du kjøper 3G-telefon. -snubbel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå