Espen F Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 for tiden? jeg digger mye rart for tiden.. men det er et par som virkelig får hjertet igang.. Puddle of Mudd - She hates me.mp3 Green day - Time of your life.mp3 Lenke til kommentar
BigWhig Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Tja.. For tiden blir det mye forskjellig, men f.eks. Millencolin - Black Eye Millencolin - Battery Check Staind - For you Staind - Suffer [ Denne Melding var redigert av: Kjellinge på 2002-10-19 22:37 ] Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 H.I.M - Our Diabolik Rapture Lenke til kommentar
corcky Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Alt utenom: Las Ketchup-The Ketchup song. HATER DEN SANGEN! Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Emperor - The Eruption Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Den beste for tia nå er Las Ketchup-The Ketchup song. Går så det jomer etter i høyttalerene her nå ja :razz: _________________ Forumet beste side finner du her. [ Denne Melding var redigert av: zn00ker på 2002-10-20 01:40 ] Lenke til kommentar
Lch Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Immortal - One By One Gåte - Bendik & Årolija (konsert på Samfundet neste lørdag, yippijahoo!) Ulver - I Trollskog Faren Vild Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Jeg tok fram noen gamle CD'er fra loftet. Hører en del på "MC Hammer - U Can't Touch This" fra 1990 Også hører jeg på den nye CD'en til Bare Egil Band, hehe Lenke til kommentar
Laughing Man Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Kalle Klovn Fragglene - Kom og syng en sang Finntroll - Jaktens Tid Lenke til kommentar
Laka Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Tears in heaven - Eric Clapton Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Metallica - Enter Sandman Metallica - Master of Puppets går berre ikkje lei... Lenke til kommentar
Fjøslukt Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Ingen slår: The Italian Man Who Went On Malta Den er bare :lol: ... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Fikk nettop en ny yndlingssang!! Jokke med Tourettes - Narkoman Har hatt låten i nesten ett år, men oppdaget først nå hvor bra den er. I morgen skal jeg kjøpe den nye skiva til jokke, med 4 nye låter (som jeg har hatt nesten ett år), booklet av Christoffer Nielsen (Broren til Jokke, mesteren bak to trøtte typer.) Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Perpetuous Dreamer - Future Funland.mp3 Honda sangen min, digg når vtec`en slår inn ;-) Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Tool - Demon Cleaner (Kyuss Cover Live) Tool - Jerk-off (Live) Tool - The Grudge Tool - Eon Blue Apocalypse Tool - The Patient Tool - Mantra Tool - Schism Tool - Parabol Tool - Parabola Tool - Ticks And Leeches Tool - Lateralus Tool - Disposition Tool - Reflection Tool - Triad Tool - Faaip de Oiad Tool - Sweat Tool - Hush Tool - Part of Me Tool - Cold and Ugly (Live) Tool - Jerk-Off Tool - Opiate Tool - Gaping Lotus Experience Tool - Prove It Tool - Third Eye (Live) Tool - Part of Me (live) Tool - Pushit (live) Tool - Message to Harry Menback II Tool - You Lied Tool - Merkaba Tool - No Quarter Tool - maynards dick Tool - Spasm Tool - Intolerance Tool - Prison Sex Tool - Sober Tool - Bottom Tool - Swamp Song Tool - Crawl Away Tool - Undertow Tool - 4 degrees Tool - Disgustipated Tool - Stinkfist Tool - Eulogy Tool - H. Tool - Useful Idiot Tool - Forty Six & 2 Tool - Message to Harry Menback Tool - Hooker with a penis Tool - Intermission Tool - jimmy Tool - Die Eier von Satan Tool - Pushit Tool - Cesaro Summability Tool - Ænema Tool - (-) Ions Tool - Third Eye Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 RHCP - Califonication, By the way, Road Trippin' osv Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 22. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-22 13:59, skrev Jimmy Pop:Tool - Demon Cleaner (Kyuss Cover Live)Tool - Jerk-off (Live)Tool - The GrudgeTool - Eon Blue ApocalypseTool - The PatientTool - MantraTool - SchismTool - ParabolTool - ParabolaTool - Ticks And LeechesTool - LateralusTool - DispositionTool - ReflectionTool - TriadTool - Faaip de OiadTool - SweatTool - HushTool - Part of MeTool - Cold and Ugly (Live)Tool - Jerk-OffTool - OpiateTool - Gaping Lotus ExperienceTool - Prove ItTool - Third Eye (Live)Tool - Part of Me (live)Tool - Pushit (live)Tool - Message to Harry Menback IITool - You LiedTool - MerkabaTool - No QuarterTool - maynards dickTool - SpasmTool - IntoleranceTool - Prison SexTool - SoberTool - BottomTool - Swamp SongTool - Crawl AwayTool - UndertowTool - 4 degreesTool - DisgustipatedTool - StinkfistTool - EulogyTool - H.Tool - Useful IdiotTool - Forty Six & 2Tool - Message to Harry MenbackTool - Hooker with a penisTool - IntermissionTool - jimmyTool - Die Eier von SatanTool - PushitTool - Cesaro SummabilityTool - ÆnemaTool - (-) IonsTool - Third Eye La meg gjette.. du liker Tool? kall meg gjerne synsk, men jeg fikk bare en sterk følelse av det.. hmmm.. kanskje jeg bør være med på TvNorges Fornemmelse av mord også? Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Åhh nei, dere har glemt min yndlingssang: R o s a h e l i k o p t e r . [ Denne Melding var redigert av: C. Alshus på 2002-10-22 15:02 ] Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Quote: Fake skrev (2002-10-22 14:10):La meg gjette.. du liker Tool?kall meg gjerne synsk, men jeg fikk bare en sterk følelse av det.. hmmm.. kanskje jeg bør være med på TvNorges Fornemmelse av mord også? Liker og liker... Kall det en livsstil... Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Big bang - to the mountains Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå