bennybanan Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Hei, lurer på et par ting når det gjelder WMC: Hva er forskjellen på Windows MediaCenter og XP? Går det an å installere spill og spille de som på en XP maskin? Eventuelt, noen som har installert det.... Hvordan ser d ut når du startet det? Står det "Welcome To Microsoft Windows XP"? Mvh BB Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Du ser veldig lite forskjell på WXP og MCE da MCE kun er WXP-Pro med noen ekstra funksjoner. Det vil som regel stå Windows XP i de fleste feltene hvor navnet på OSet står. Ingen forskjell på spilling i WXP og MCE Lenke til kommentar
bennybanan Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 Takker for svar. Er Windows Media Center litt kulere, eller er det omtrent akkurat det samme på utseende. Lurer på å installere det på den nye pcen jeg skal bestille. Mvh BB Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Takker for svar. Er Windows Media Center litt kulere, eller er det omtrent akkurat det samme på utseende. Lurer på å installere det på den nye pcen jeg skal bestille. Mvh BB 6579881[/snapback] Jeg synes default-themen er kulere på MCE enn på WXP, men så må jeg legge til at jeg ikke er fan av teletubbylanduansett. Om det ikke er noe særlig prisforskjell i innkjøp så ville jeg valg MCE Lenke til kommentar
bennybanan Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 Når du installerte WMC, kom det opp "Welcom To Windows XP" da? Mvh BB Lenke til kommentar
toretors Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Kanskje. Forskjellen er at MCE kommer med MCE-programvaren, som er egentlig ganske skuffende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå