Gå til innhold

huff på'n igjen

lindus

Anbefalte innlegg

nå er det over 3 uker siden jeg strøyk,, men nå begynner jeg å grue meg igjen, 10 august skal jeg ha min andre oppkjøring, jeg VEIT jeg kjører bra, men hva hjelper det når jeg blir så nervøs når sensordama(eler mann) setter seg inn i bilen at jeg ikke veit hvajeg skal gjøre?, stryker jeg igjen så ser jeg på et som et stort nederlag, alle rundt meg forventer at jeg består, det gjorde første gang også,

. " joda dette går bra", " neida du styrker ike"......................................................................jada, ser hvoprdan det går, strykerj eg engang til må de tro at det re noe galt med meg............... ei kjerring som bor borti gata her har førerkort og hjerne på størrelse med ei ert, men hu hadde vel ikke vett nok til å være nervøs................................

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
nå er det over 3 uker siden jeg strøyk,, men nå begynner jeg å grue meg igjen, 10 august skal jeg ha min andre oppkjøring, jeg VEIT jeg kjører bra, men hva hjelper det når jeg blir så nervøs når sensordama(eler mann) setter seg inn i bilen at jeg ikke veit hvajeg skal gjøre?, stryker jeg igjen så ser jeg på et som et stort nederlag, alle rundt meg forventer at jeg består, det gjorde første gang også,

. " joda dette går bra", " neida du styrker ike"......................................................................jada, ser hvoprdan det går, strykerj eg engang til må de tro at det re noe galt med meg............... ei kjerring som bor borti gata her har førerkort og hjerne på størrelse med ei ert, men hu hadde vel ikke vett nok til å være nervøs................................

6579580[/snapback]

Det beste rådet jeg kan gi deg er å finne fokus på noe helt annet enn trafikk/bil.

Som du sier så kan du mestre kjøringa og derfor trenger du ikke øvelsekjøre eller lese mm. Som sagt har du en hobby eller annen interesse så vi dette maks.tid,samtidig som du sier til deg selv at ryker jeg så ryker jeg.Du ville ikke være førstemann som må kjøre opp mer enn to ganger.

En annen ting er at en ikke er "halvautomat"fordi en blir nervøs av en slikk setting som oppkjøring.

Jeg vet hva jeg snakker om fordi jeg strøyk på ett rauhål av en sensor og masse nerver selv. det som gjorde at jeg greide meg bra andregangen var b.l.annet at jeg la lista mye lavere for meg selv og dreit i hva alle andre sa og mente.

Jeg syns ikke det er noe rart at du er veldig nervøs nå,men ta det som det kommer for lappen får du uansett om du må vente litt eller ei. Lykke til med deg ! :thumbup:

Lenke til kommentar

Pass på å spise skikkelig før du reiser på oppkjøring (selv om du sikkert ikke føler deg sulten), og ta gjerne med en banan du kan spise rett før du begynner på selve prøven. Sult forsterker følelsen av nervøsitet. Prøv også å få nok søvn.

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Synd og si det, men sted og sensor har mye og si. Det foerste kan du gjoere noe med, det siste ikke. Har stroeket 2 ganger paa begge disse tingene selv (I 2 forskjellige byer, med teite sensorer)

Anbefaler aa kjoere opp paa et lite sted, som Dalen i Tokke, Telemark eller Otta i Oppland. Stedene har maks et trafikklys og lite trafikk.

Lenke til kommentar
Min sensor snakket om fritidsinteresser og sånt, og det  hele dreide seg etterhvert om PC`er :p

6599969[/snapback]

Hehe, syns det er greit at det går på slike ting, så det ikke er helt stilt i bilen.

Jeg og min sensor snakka om felles bekjente. Svært så mange vi kom på at vi kjente i løpet av den tiden oppkjøringa tok.. :p

Lenke til kommentar
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.
Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...