trojanhorse Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 har nå bestemt meg for at det blir https://prisguiden.no/vis_handlevog...?waggon_id=2738 eg går for... MEN, er det lurest å kjøpe hver eneste del hos billigste netshop... eller kjøpe alt i en? vil frakt bli dyrere med mange "små" pakker istedenfor en "stor" ? viist ja, hvor mye dyrere ca? mvh trojanhorse takk på forhånd Lenke til kommentar
Chrichton Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Siden ingen har alt du skal ha så vil jeg anbefale å dele opp så du kjøper fra 2 forskjellige, ikke flere. Frakt kommer an på vekt og sånn, men du bør regne med minst 200 ekstra for hver ny butikk du handler fra. Lenke til kommentar
trojanhorse Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 ok men, er det "startpris" sånn at det er minst 200 kr uansett vekt på gjenstand? pris pr kg sånn ca? noen som veit? hadde vert fint mvh trojanhorse takk på forhånd Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Tror det skal være det samme når det er så lett som en pc... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 (endret) Hei! Du kan spare om du sjekker at summen du sparer er mindre enn den ekstra portoen. Jeg vil tro at maks 2 butikker vil lønne seg. Når det gjelder oppsettet, ville jeg kuttet ut lydkortet (og brukt det på hovedkortet) og muligens kjøpt billigere hovedkort. Jeg ville lagt litt mer penger i cpu til en X2 4200+. (om du ønsker dobbelkjerne) Hilsen, efikkan. Endret 29. juli 2006 av efikkan Lenke til kommentar
trojanhorse Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 ops... la ut feil handlevogn men det er noe lignende... men byttet tastatur og en del andre deler... har funnetut at eg må kjøpe fra fire butikker noen av delene er bare i en butikk etc.. blir dette dyrt? i to av butikkene er det midre enn 3 kg eg skal bestille, visst det er til hjelp mvh trojanhorse takk på forhånd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå