olar0701 Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 (endret) Tar sjansen på å poste et nytt fluebilde i disse makrotider. Synest motivet i seg selv er annerledes, jeg har aldri sette en flue stå oppreist på to bein før. Fototeknisk kunne det nok vært bedre, men liker bildet. Kommentarer ?? Endret 29. juli 2006 av olar0701 Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Veldi bra bilde. Motivet ditt er ganske bra med at floga står på 2 bein.! Lenke til kommentar
brainware Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Digger slike bilder. Det var litt skarpt lys, men gjorde seg allikevel fint i dette bildet. Flotte detaljer, kontraster og farger. Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 Digger slike bilder. Det var litt skarpt lys, men gjorde seg allikevel fint i dette bildet. Flotte detaljer, kontraster og farger. 6580684[/snapback] Lyset var langt fra optimalt. Vinner jeg i lotto, eller får et hel..... lønnsoppgjør, kjøper jeg en dedikert makroblitz Lenke til kommentar
guildenstern Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Flott, sjeldent motivet. Liker crop'en kjempegodt -- du har et godt øye for bilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå