Gå til innhold

Den store ØL-tråden

Con

Anbefalte innlegg

Åh, undertegnede har glemt bankkortet hos sin bedre halvdel, og selvsagt klarer jeg å ramle inn i denne tråden.

Jeg sitter her å sikler! JEG VIL HA ØL!

Forresten, har kjøpt litt Aass Fatøl i det siste. Syntes det er noe av det bedre man får kjøpt i norske dagligvarebutikker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Drar til Italia, Milano, på lørdag for å se Ac-Milan mot Juventus. Lurer på om det er noe øl jeg må smake på når jeg er der?

Kjøp det du får tak i, bare det er Italiensk. ;)

Moretti er et ganske bra øl som du får kjøpt overalt vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Noen som har tips til noe spennende øl, drikker en del Dahls å synes det er godt, men har lyst til og prøve noe litt nytt som man ikke drikker hver fest.

Gjerne noe ikke alt for kostbart.

Har lest litt i tråden, men får ingen åpenbaring!

Lenke til kommentar
Noen som har tips til noe spennende øl, drikker en del Dahls å synes det er godt, men har lyst til og prøve noe litt nytt som man ikke drikker hver fest.

Gjerne noe ikke alt for kostbart.

Har lest litt i tråden, men får ingen åpenbaring!

De har jo mye rart på Polet men det er jo ikke akkurat billig for å si det mildt. Tror det beste du kan gjøre er bare å stikke innom noen butikker med litt utvidet øl-utvalg som feks. "Ica" evt. "Meny" og bare plukke ut noen spesial-øl der. Så er det bare å sette igang å finne ut om du får noen åpenbaring når du smaker på dem. ;)

Lenke til kommentar
De har jo mye rart på Polet men det er jo ikke akkurat billig for å si det mildt. Tror det beste du kan gjøre er bare å stikke innom noen butikker med litt utvidet øl-utvalg som feks. "Ica" evt. "Meny" og bare plukke ut noen spesial-øl der. Så er det bare å sette igang å finne ut om du får noen åpenbaring når du smaker på dem. ;)

Det er en del på polet som er ganske dyrt ja, men det finnes noe som har en ok pris og, har sett litt på denne listen her: Øl under 80, men det er så mye nytt og ukjent,

Kanskje best å spørre på polet, men sist gang jeg spurte traff jeg på ei som ikke hadde peiling på øl. Endte da opp med Ringnes Extra Gold, det var et godt øl det var litt likt Dahls, og var sådan ikke noe spesielt spennende. Da jeg har drukket en del Dahls før!

Endret av akle
Lenke til kommentar

Noen som har smakt Borg Bokkøl det hørtes litt spennende ut.

Hørtes godt ut det Innis & Gunn øl'et og, men finner det ikke på noe pol i nærheten:(

Driver og ser litt på Vinmonopolet.no og ser at det står lagring på noe av øl'et. For eksempel Aass Gulløl Lagring: 2 - 4 MD, bør det da lagres, eller kan det drikkes likevel?

Endret av akle
Lenke til kommentar

Da var budsjettølet Seidel testet. Maken til utvannet skvip skal du lete lenge etter! Dette var vann tilsatt vannekstrakt og vannaroma. Skal teste Pokal neste gang jeg er ute. Hittill er Borg vinneren blant budsjettølene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...