PT Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Kanskje det kan få folk til å innse at Lite-bølgen (mindre kalorier og smak) ikke er det helt store Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 HVa koster en six-pack emd corona? Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Spørs vel litt på butikken, men mellom 130 og 150 et sted, tror jeg. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Spørs vel litt på butikken, men mellom 130 og 150 et sted, tror jeg. Tja, pluss pant vil jeg tippe opp mot 160. Lenke til kommentar
Gompeslurp Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Her i bygda lev vi etter stalinistiske prinsipp så her har vi fortsatt ølmonopol. Ei 6-pk med blå Hansa 0,5 kostar den nette sum av 180 kroner Nokon verre? Kva Corona kostar tørr eg ikkje tenke på eingong. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Her i bygda lev vi etter stalinistiske prinsipp så her har vi fortsatt ølmonopol.Ei 6-pk med blå Hansa 0,5 kostar den nette sum av 180 kroner Nokon verre? Kva Corona kostar tørr eg ikkje tenke på eingong. Hva? Trodde ølmonopolene var borte for lengst jeg, tragisk og høre at enkelte komuner er så umoderne! Her koster Hansa fatøl ca 130kr for sixpacken( regner med det var fatøl du mente) Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Spørs vel litt på butikken, men mellom 130 og 150 et sted, tror jeg. Det er litt mye penger for en øl som har litt lite smak, mener jeg. Eller så er det forsatt Tuborg som egner seg best til fyll. Lett spyelig. Endret 22. januar 2009 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Gompeslurp Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hva? Trodde ølmonopolene var borte for lengst jeg, tragisk og høre at enkelte komuner er så umoderne! Her koster Hansa fatøl ca 130kr for sixpacken( regner med det var fatøl du mente) 6 komuner igjen med dene ordninga.......ei ordning som har sine røter i styresett og ideologiar vi helst ikkje vil vedkjenne oss. Håplaust. Men tida går framover også her så reknar med dette er siste året vi må lide. Ja, det var fatøla eg meinte. Kanskje den beste lyse lageren som er få i noreg? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 6 komuner igjen med dene ordninga.......ei ordning som har sine røter i styresett og ideologiar vi helst ikkje vil vedkjenne oss. Håplaust. Men tida går framover også her så reknar med dette er siste året vi må lide. min kommune vefsn driver med dette.... hva skal man si? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Corona Extra har jeg sett med en limonade/sitron båt ved toppen av flasken? Hva slags frukt er det egentlig som skal gi den god smak? Noe som kan forklare greia med det? Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Sakset fra Wiki: It is common in Europe, the United States, Australia, Canada and Latin America for Corona to be served with a slice of lime in the neck. The reason for the lime is that hop compounds degrade when they come into contact with light. This causes beer in clear bottles to turn 'skunky.' The lime is used to mask this aroma. [4] Det heter vel forresten lime på norsk også? Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Det heter vel forresten lime på norsk også? Helt riktig. Limonade tror jeg blir servert i glass og ikke i båter, men det er en annen tråd. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Rapport på årets Lundetangen Sommerøl følger: Lyst og friskt, men likevel med karakter. Har en lang, men ikke overdøvende, ettersmak. Passer antagelig veldig godt til grillmat. Ser for meg denne inntil flintstek eller lammekoteletter. Vil antagelig også passe til en salat for de som ikke liker kjøtt. Tror den passer mindre godt til pølser. Da vil jeg anbefale en litt tyngre utgave. Alt i alt en smaksfull og god opplevelse. Terningkast:5! Lenke til kommentar
Rhaegar Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Akkurat nå går det mest i Miller Genuine Draft, som er en lys amerikansk øl med fortreffelig smak. Ellers går det i Heineken, Carlsberg, Dahls og Amstel. Jeg liker mørk øl også, men det blir aldri til at jeg kjøper det. Lenke til kommentar
Vattekar Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Her i bygda lev vi etter stalinistiske prinsipp så her har vi fortsatt ølmonopol.Ei 6-pk med blå Hansa 0,5 kostar den nette sum av 180 kroner Nokon verre? Kva Corona kostar tørr eg ikkje tenke på eingong. Corona er da ikke så dyrt, 24 kroner flaska eller noe kan du vel få den til, er da langt mye dyrere øl en det der ute.. Corona Extra har jeg sett med en limonade/sitron båt ved toppen av flasken? Hva slags frukt er det egentlig som skal gi den god smak? Noe som kan forklare greia med det? tror det der forestiller en lime, ikke sitron. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Kompils var morsomt og godt. -mine innlegg- Lenke til kommentar
Vattekar Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Staropramen syns jeg helt klart er det beste ølet jeg har kommet over hittil Vis du ikke har prøvd den så bør du gjøre det snarest Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Mitt yndlingsøl (utenom Heineken) er nå Budweiser Budvar, det vil si det har vært det siden jeg var i tsjekkia i september, men jeg fant det nylig igjen i Tyrkia. Et relativt godt øl, men det beste er alle minnene fra konsumering av dette ølet og at det ble solgt billig på Elf Hostel i Praha. Hvis ikke jeg har utdypt det tideligere er grunnen til at jeg foretrekker Heineken at det har en god smak, et kult varemerke, billig rundt om i Europa og det er veldig lett tilgjengelig. Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Noen som vet hva som er prisen for en 6'er med Tuborg i glass, 0,33 cl i vanlige butikker som Rema og Kiwi? Lenke til kommentar
Vattekar Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Noen som vet hva som er prisen for en 6'er med Tuborg i glass, 0,33 cl i vanlige butikker som Rema og Kiwi? rundt 70 spenn... Hvorfor? fordi det smaker det samme som nicket ditt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå