.Butthead. Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg så nettopp en slik Heineken Keg for ikke så lenge siden, den kostet rundt 300kr tror jeg.. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg så nettopp en slik Heineken Keg for ikke så lenge siden, den kostet rundt 300kr tror jeg.. Broren min kjøpte en slik en for en stund siden på Lidl. Tror det var Heineken det og, hvis ikke var det et eller annet lyst, tysk øl. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 UUUUUUUUUUUUYE! Blir Guinness til helga kanskje! UGG! Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Har 4 halvlitere med Foster's (Ja syt alt dere vil om at det ikke er det beste ølet i verden. Det syns jeg) som jeg skal ta en smak av når jeg blir ferdig med en filmanmeldelse i dag. Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Øl som jeg kan finne på å drikke er: Hansa fatøl, Carlsberg (vanlig og Black Gold), Heineken, Frydenlund fatøl. Av litt mer eksotiske merker (som jeg helst foretrekker) finner vi Pilsner Urquell, Staropramen og Bud. Den desiderte favoritten er uten tvil Newcastle Brown Ale! Ingen over, Guinnes ved siden. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Syntes Murphy's Irish red er skamgodt Heineken på andreplass Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg så nettopp en slik Heineken Keg for ikke så lenge siden, den kostet rundt 300kr tror jeg.. Jeg fikk sånn til bursdagen min i går! Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Øl som jeg kan finne på å drikke er: Hansa fatøl, Carlsberg (vanlig og Black Gold), Heineken, Frydenlund fatøl. Av litt mer eksotiske merker (som jeg helst foretrekker) finner vi Pilsner Urquell, Staropramen og Bud. Den desiderte favoritten er uten tvil Newcastle Brown Ale! Ingen over, Guinnes ved siden. Du har bra ølsmak! Jeg har også funnet enda en øl som er utrolig god, og det er Borg juleøl! Jeg veit hva jeg skal drikke på juleaften hvertfall Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg så nettopp en slik Heineken Keg for ikke så lenge siden, den kostet rundt 300kr tror jeg.. Jeg fikk sånn til bursdagen min i går! Gratulerer med dagen din i går, og kos deg med Heinekenen din Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg så nettopp en slik Heineken Keg for ikke så lenge siden, den kostet rundt 300kr tror jeg.. Jeg fikk sånn til bursdagen min i går! Gratulerer med dagen din i går, og kos deg med Heinekenen din Takk! Det blir nok ikke vanskelig... Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Jo takk Borg er jeg litt skeptisk til men.. Mulig juleølet er godt. Har ikke smakt årets juleøl enda jeg. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Aass sitt er himmelsk! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg har vært så heldig at jeg har fått øl-kalender i år Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg har vært så heldig at jeg har fått øl-kalender i år Det slår ponduskalenderen min langt ned i støvlene. Er det sånn at du pakker opp en øl hver dag da eller? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 fant en meget god øl i italia...... heter peroni. ingen særtrekk egentlig bare god http://www.peroni.it/ Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) fant en meget god øl i italia...... heter peroni. ingen særtrekk egentlig bare god http://www.peroni.it/ Mhm, Peroni er veldig god. Jeg likte den helt hvite boksen best, har du prøvd den eller den vanlige? EDIT: Tror den heter Nastro Azzuro Endret 6. desember 2007 av G_J_Caesar Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Nastro Azzurro har jeg hørt lovord om ja. Har til gode å la den skli ned i min gane men.. Lenke til kommentar
flippant Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Nøgne Ø Imperial Stout er verdt å kose seg med en kald vinterkveld Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg har vært så heldig at jeg har fått øl-kalender i år Det slår ponduskalenderen min langt ned i støvlene. Er det sånn at du pakker opp en øl hver dag da eller? Jupp, så enkelt som det. Allikevel så genialt bra. Beste kalenderen noengang Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 fant en meget god øl i italia...... heter peroni. ingen særtrekk egentlig bare god http://www.peroni.it/ Mhm, Peroni er veldig god. Jeg likte den helt hvite boksen best, har du prøvd den eller den vanlige? EDIT: Tror den heter Nastro Azzuro ble kun brun flaske med rød etikett. var 0,66l så det er jo et pluss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå