Niqābninja Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 God-råd-øl: Corona Extra! (den lige me!) Smaker jo ingenting -.- Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Dårlig råd øl: Frydenlund Bayer God råd øl: Guinness Hvis de er tomme for Guinness og jeg ikke har tid til å lete etter ny butikk øl: Kilkenny Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Har noen egentlig vært borte i Birra Moretti? Det er et herlig Italiensk øl. Nam! Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Har noen egentlig vært borte i Birra Moretti? Det er et herlig Italiensk øl. Nam! nei men skal til roma om ei uke, skal teste det ut Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 God-råd-øl: Corona Extra! (den lige me!) Smaker jo ingenting -.- Ikke for å erte, men da har du vel dårlig smak...? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 corona er jo øl for de på det andra laget..... de med hvit Ipod og som spiller volleyball. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 corona er jo øl for de på det andra laget..... de med hvit Ipod og som spiller volleyball. Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 corona er jo øl for de på det andra laget..... de med hvit Ipod og som spiller volleyball. Må slenge meg på den ja Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Corona smaker ca. det samme som vann, imo. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Syns å undervurdere Corona er ekstremt hypa opp. Er mange øl som jeg syns er bedre enn Corona, men de fleste jeg har smakt smaker mindre godt i forhold. Kan vel nevnes at jeg bor i Coronaland nr 2, Asker, men tror ikke det preger min smak. Jeg tror at fordi folk forbinder Corona med bærumsgutter (selv om Kristoffer Schaus nye venner drakk Tuborg(?)) og fjortisjenter er det mange som velger å ikke like den. Skjerp dere! Det er ikke så ille og Ringnes og Borg er mye værre! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 God-råd-øl: Corona Extra! (den lige me!) Smaker jo ingenting -.- Ikke for å erte, men da har du vel dårlig smak...? Smaken er som baken. Og min er fin Corona smaker ca. det samme som vann, imo. Japp, vann med farge. O.o Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Helt enig. Corona ligger litt i samme gate som rusbrus og cider i mine øyne. "øl" en drikker når en egentlig ikke liker øl. Smaker rett og slett ikke øl, og smaker altfor lite. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Helt enig. Corona ligger litt i samme gate som rusbrus og cider i mine øyne. "øl" en drikker når en egentlig ikke liker øl. Smaker rett og slett ikke øl, og smaker altfor lite. Svarer med et gammelt innlegg: Jeg er heller ikke overbegeistret for Corona, men vil si at det er like mye med på å definere hva øl smaker som alle andre, kanskje mer enn noen. Kan noen fortelle meg hvorfor Corona ikke er med på å definere smaken av øl? Setter pris på om vi kan bli ferdige med denne diskusjonen snart, lag dere en egen hat-tråd, hvis dere føler at forumet trenger mer anti-Corona-utbrudd. Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Jeg vil vel heller si at øl som nesten ikke smaker noenting ikke er med å definere hvordan øl smaker i like stor grad. Det samme gjelder de øltypene som smaker mest. Dette er nemlig "data" som har ganske stort avvik fra normal, og får dermed ofte en mindre vekt i statistikken enn de som ligger nærmere normalen. Ja, jeg er litt matematiker hvis du lurte Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Blander ikke Arbeid og Fornøylse jeg. Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Hehe... Det går mye i det samme for min del Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Minn favoritt er heilt klart Hirter Privatpils (Østerrike), eller er det mykje godt øl her. (Kaiser, Putingamer ect..) Ellers er eg i fyr og flamme viss eg kan få Guinnes på fat. Weizen/Weissen bier liker eg godt også, der er Tyskerene overlegne (dvs. Bayeren) Av norsk øl er eg heller usikker, etter eg flytta til Østerrike så finner eg ikkje norsk øl så fantastisk godt. (Men betre enn svensk!!). Det som skuffer meg mest er øllen du får på pub'er, få som kan tappe sjikkelig. Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Må si meg helt enig med PastaJensen når det gjelder Norsk øl, som ofte er drit dårlig, etter min mening. Drikker som oftest kun import-øl, bortsett fra Frydenlund Bayer og Ringnes Bayersk Lager som faktisk går hvis jeg er sent ute og eneste jeg har er en kiwi-butikk uten Guinness. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Verdens 10 rareste ølsorter Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Helt enig. Corona ligger litt i samme gate som rusbrus og cider i mine øyne. "øl" en drikker når en egentlig ikke liker øl. Smaker rett og slett ikke øl, og smaker altfor lite. Svarer med et gammelt innlegg: Jeg er heller ikke overbegeistret for Corona, men vil si at det er like mye med på å definere hva øl smaker som alle andre, kanskje mer enn noen. Kan noen fortelle meg hvorfor Corona ikke er med på å definere smaken av øl? Setter pris på om vi kan bli ferdige med denne diskusjonen snart, lag dere en egen hat-tråd, hvis dere føler at forumet trenger mer anti-Corona-utbrudd. Liten vits i å spørre egentlig, de som klager er folk som er mer interesserte i å sette seg selv høyere enn resten ved å mislike populært øl (og dermed være en del av eliten snarere enn mainstreamen), enn å faktisk vurdere smak. Det er jo ingen her som faktisk argumenterer for sine syn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå