PT Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Jo, og så vidt jeg husker er det faktisk ganske godt Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Tror den var med på en test i FHM, eneste kule med den var vist navnet... Lenke til kommentar
Fontastic Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Heller nedpå de fleste ølsorter. Men er jeg på pub i england da er det stella på fat som er tingen av de lyse sorter Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 ingen som har testa: bilde Er så lenge siden jeg har smakt denne, husker ikke hvordan det var.... husker bare navnet, utrolig fascinert av det Ikke den, men har smakt et Belgisk øl som het Lucifer. 12% var det.. Fytti rakkern.. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 Jeg fant ut jeg skulle være litt vill og gal i går, så jeg kjøpte CB (tror jeg det var) og Urquel. CB synes jeg først var litt for sterk i smak, men jeg ble vandt med den etter hvert, og da ble den god. Uruquel var nydelig. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 Prøvde meg på en Nøgne Bitter sist uke, egentlig ganske god. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 Jeg fant ut jeg skulle være litt vill og gal i går, så jeg kjøpte CB. Hvor i Tr.Heim selger dem CB? CB er Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 Ultra vettu. Der har de alt. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 Denne får meg til å leve! http://youtube.com/watch?v=kEEbE3vbGw8 Lenke til kommentar
ersa Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 Jeg reiser til Berlin i morgen tidlig. Noe tysk øl jeg må få med meg? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 Jeg reiser til Berlin i morgen tidlig. Noe tysk øl jeg må få med meg? Becks og Wahrsteiner. Veldig vanlige, men dog gode øl Lenke til kommentar
ersa Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 Becks har jeg smakt mye av. Veldig godt, om noe søtt. Wahrsteiner har jeg ikke smakt før. Mørkt eller lyst? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 Skal ikke påstå å være noen Mack-kjenner, akkurat, men.. Det smaker jo omtrent ikke noe? Double Ice Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Jeg reiser til Berlin i morgen tidlig. Noe tysk øl jeg må få med meg? Alt går vel, så lenge du IKKE kjøper Duckstein. men Wahrsteiner er kos! Endret 20. oktober 2007 av Sangesland Lenke til kommentar
GeO Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 Jeg kan også støtte Warsteiner-anbefalingene. (Det er en lys øltype, til han/hun som lurte på det.) Jeg er også nokså glad i lyst hveteøl (Weißbier), og var godt fornøyd med en type kalt Franziskaner da jeg besøkte Tyskland. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 Jeg kan også støtte Warsteiner-anbefalingene. (Det er en lys øltype, til han som lurte på det.) Jeg er også nokså glad i lyst hveteøl (Weißbier), og var godt fornøyd med en type kalt Franziskaner da jeg besøkte Tyskland. Hveteøl kan være veldig bra. Jeg er ikke så begeistret for Erdinger sin. Men Höegard(?) liker jeg veldig godt. Så må nesten teste ut Franziskaner. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 Skillingsboller, Hansa øl, Hansa øl, Hansa øl! Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 Skal til Tyskland om to uker, og lurer på om dere har noen ølsorter å anbefale. Skal til Hildesheim hvis det hjelper... Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 Dårlig-råd-øl: Tuborg God-råd-øl: Corona Extra! (den lige me!) Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 Dårlig-råd-øl: Tuborg God-råd-øl: Corona Extra! Hell no! Dårlig-råd-øl: Seidel. God-råd-øl: Guinness. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå