Pjakk Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Det eneste jeg kan drikke er enten aass pilsner eller en guiness når jeg er ute på byen ellers er jeg ikke så begeistret for øl, men det alkoholfrie ølet til munkholm syntes jeg er veldig godt, slipper alkoholen også. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hvis ikke har vinmonopolet det. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 San Miguel faes på noen Many butikker. Er sjeleglad for at min Meny butikk har den! 9520637[/snapback] Syntes den ikke var noe. Passelig kald var den ganske god synes jeg, men med en gang temperaturen steg, fant jeg ut at den ikke var så spesielt god allikevel (med tanke på hva du får for prisen). Nei, heller Mack Fatøl her i det kalde nord Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Skal ikke påstå å være noen Mack-kjenner, akkurat, men.. Det smaker jo omtrent ikke noe? Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Skal ikke påstå å være noen Mack-kjenner, akkurat, men.. Det smaker jo omtrent ikke noe? 9525294[/snapback] Hvilken smakte du? Er jo et hav av Mack-øltyper Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Var vel vanlig pilsner, om jeg ikke husker feil. edit: jeg visste ikke det var så mye forskellig øl fra mack, jeg Endret 19. september 2007 av bazukh Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Grans (premium er billig og bra ) 9520419[/snapback] Den smaker en fin blanding mellom fårepølse og gamle gymsokker. Lenke til kommentar
per0 Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Lyst til å prøve noe annet enn følgende merker: Corona tuborg rignes carlsberg guinness Fyr løs.. 9517353[/snapback] Grans (premium er billig og bra ) amstel San miguel (fåes vel bare i spania..) Heineken.. 9520419[/snapback] amstel? De andre merkene er jeg også lei.. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Grans (premium er billig og bra ) 9520419[/snapback] Den smaker en fin blanding mellom fårepølse og gamle gymsokker. 9527823[/snapback] Hehe, en kompis av meg fikk en sekspakning med Premium som smakte meierismør. Mer er det egentlig ikke å si om den saken. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Var vel vanlig pilsner, om jeg ikke husker feil. edit: jeg visste ikke det var så mye forskellig øl fra mack, jeg 9526023[/snapback] Er ikke så glad i den vanlige mack-pilsnern selv, synes den ikke er så veldig god (har mest med at jeg får "spunk" av øl på små, brune flasker. Forbinder det med en kveld som ikke endte så bra for min del ^^). Når det kommer til Mack Fatøl, så smakte jeg det for første gang på byen. Tenkte "mm, dette var da skikkelig godt". Fikk vite at det var fatølet, og siden har det blitt fast på fest. Har også testa Rignes sitt fatøl, synes det var litt mindre... eh, fyldig (har ikke terminologien inne ^^). Så er det jo Mack Isbjørn, det lette øllet demmes. Var på hyggelige, klare glassflasker (sånne som julebrusen fra Grans tappes i). Et skikkelig lyst, rape-øl. Nå har Mack dessverre gått over til de ekle, små brune flaskene, så jeg har sluttet å kjøpe den sorten. Testet forsåvidt et artig øl fra polet noen uker tilbake, Fürstenberg Premium Lager het den. Var litt søt på en måte, og merka ikke noe til den klassiske småbitre ettersmaken. Noe mer kan jeg egentlig ikke si om den, da jeg ikke har et objektivt "smaks-syn" på øl, og ølerfaringen min ikke er noe særlig variert. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 :Ohvordan fikk du 2 kasser med denne herligheten? 9511320[/snapback] Min gamle far som gav meg 2 kasser som innflyttingsgave. Den Warsteinervarianten man får kjøpt på velassorterte dagligvarehandlere i Norge er smaksmessig ganske mild og fattig på bitterhet. Den er kjøpt i tyskland. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Den Warsteinervarianten man får kjøpt på velassorterte dagligvarehandlere i Norge er smaksmessig ganske mild og fattig på bitterhet. Den er kjøpt i tyskland. 9532317[/snapback] Ja, og? Er det den samme varianten som selges i Norge eller? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Mellomlandet i Praha både før og etter sommerferien i år. Smakte Urquell, fantastisk god smak. Denne pilsen måtte bare prøves etter mye god omtale og populæritet. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Mellomlandet i Praha både før og etter sommerferien i år. Smakte Urquell, fantastisk god smak. Denne pilsen måtte bare prøves etter mye god omtale og populæritet. 9543883[/snapback] Urquell, det er vel noe man finner på butilkk her i landet. bra er det også Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 I kveld blei det: Tuborg Hertog Jan AASS ICE Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Mellomlandet i Praha både før og etter sommerferien i år. Smakte Urquell, fantastisk god smak. Denne pilsen måtte bare prøves etter mye god omtale og populæritet. 9543883[/snapback] Urquell, det er vel noe man finner på butilkk her i landet. bra er det også 9546712[/snapback] Bør finnes den ja, vi har det på lageret i alle fall.. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Mellomlandet i Praha både før og etter sommerferien i år. Smakte Urquell, fantastisk god smak. Denne pilsen måtte bare prøves etter mye god omtale og populæritet. 9543883[/snapback] Urquell, det er vel noe man finner på butilkk her i landet. bra er det også 9546712[/snapback] Jeg har veldig sansen for sånne øltyper som dette, der navnet er en etterligning av lyden man lager etter å ha drukket litt for mye av det. Grolsch er et annet slikt øl. Lenke til kommentar
Feonar Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Bestilte en kasse australsk øl ved navn Foster's gjennom vinmonopolet her om dagen, og må si dette er et øl jeg kommer til å handle mer av! Helt fantastisk god smak, svært lettdrikkelig og i tillegg koster den ikke mer enn 19,- kroner flasken, noe som er betydelig rimeligere enn f.eks Heineken, Corona, Budweiser og Urquell. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Noen som veit om Hertog Jan er å oppdrive i Norge? Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) ingen som har testa: Er så lenge siden jeg har smakt denne, husker ikke hvordan det var.... husker bare navnet, utrolig fascinert av det Endret 19. oktober 2007 av Sangesland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå