Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store ØL-tråden

Con

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Næh, der tar du nok feil.

9515600[/snapback]

Jeg tar ikke feil, jeg kaster ikke penger ut av vinduet for å kjøpe noen teite drikker, bare for å være "tøff"...

Teit å drikke bare for denne unnskyldningen: " jeg gjør det fordi andre gjør det"

ey, folkens..våkn opp..

Vann, Cola, og andre mineralvann er friskere, å bedre..

Endret av angel-girl
Lenke til kommentar
Næh, der tar du nok feil.

9515600[/snapback]

Jeg tar ikke feil, jeg kaster ikke penger ut av vinduet for å kjøpe noen teite drikker, bare for å være "tøff"...

Teit å drikke bare for denne unnskyldningen: " jeg gjør det fordi andre gjør det"

ey, folkens..våkn opp..

Vann, Cola, og andre mineralvann er friskere, å bedre..

9515606[/snapback]

Nå er det langt fra alle her som drikker for å bli fulle. De fleste her drikker øl fordi øl smaker godt, ikke for å bli fulle. Dessuten er IKKE cola og brus sunnere enn øl, øl inneholder masse mineraler og vitaminer som faktisk er bra for kroppen. Brus har dessuten x-antall kilo sukker. Nå sier jeg ikke at en skal drikke øl istedenfor vann, ingenting kan erstatte vann, men en øl i ny og ne er helt klart ikke direkte usunt. Det er faktisk sunnere enn å drikke ett glass brus i ny og ne.

EDIT: Og ja, det å være full ER som regel ysterisk, helt til du ligger dønn rolig i en henger og fryser.

Endret av NevroMance
Lenke til kommentar
altså det er ingenting som kan sammenlignes med å festrøyke og drikke øl da.. og den gode sommerbrisne følelsen med sol og varme  :love:  jo det er usunt men  det er verdt det  :p

9516764[/snapback]

Ja, blitt mye av det i det siste. Pokkermeg regna i en måned i strekk her. Etter en bedriten sommer så fikk man ikke en gang noe varme på høsten. På toppen av det hele er det en griselang vinter før man får noe varme igjen. Grm. Ble ikke mye sommerøl på meg i sommer i alle fall.

Lenke til kommentar
altså det er ingenting som kan sammenlignes med å festrøyke og drikke øl da.. og den gode sommerbrisne følelsen med sol og varme  :love:  jo det er usunt men  det er verdt det  :p

9516764[/snapback]

Ja, blitt mye av det i det siste. Pokkermeg regna i en måned i strekk her. Etter en bedriten sommer så fikk man ikke en gang noe varme på høsten. På toppen av det hele er det en griselang vinter før man får noe varme igjen. Grm. Ble ikke mye sommerøl på meg i sommer i alle fall.

9517359[/snapback]

Jooda! Jeg sommerpilset masse inne istedenfor! Hehe... Ikke just det samme, men en god erstatning!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...