angel-girl Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 ØL er noe shit..Uansett.. De som er kule er de som ikke drikker Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Næh, der tar du nok feil. Lenke til kommentar
angel-girl Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Næh, der tar du nok feil. 9515600[/snapback] Jeg tar ikke feil, jeg kaster ikke penger ut av vinduet for å kjøpe noen teite drikker, bare for å være "tøff"... Teit å drikke bare for denne unnskyldningen: " jeg gjør det fordi andre gjør det" ey, folkens..våkn opp.. Vann, Cola, og andre mineralvann er friskere, å bedre.. Endret 17. september 2007 av angel-girl Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Det er vel ingen over fjorten som drikker øl for å være tøff. Man drikker det helst fordi det smaker godt, og fordi man blir full av det. ... og jo, å være full er tøft. Kan være direkte hysterisk faktisk. Endret 17. september 2007 av CAT-scan Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Næh, der tar du nok feil. 9515600[/snapback] Jeg tar ikke feil, jeg kaster ikke penger ut av vinduet for å kjøpe noen teite drikker, bare for å være "tøff"... Teit å drikke bare for denne unnskyldningen: " jeg gjør det fordi andre gjør det" ey, folkens..våkn opp.. Vann, Cola, og andre mineralvann er friskere, å bedre.. 9515606[/snapback] Nå er det langt fra alle her som drikker for å bli fulle. De fleste her drikker øl fordi øl smaker godt, ikke for å bli fulle. Dessuten er IKKE cola og brus sunnere enn øl, øl inneholder masse mineraler og vitaminer som faktisk er bra for kroppen. Brus har dessuten x-antall kilo sukker. Nå sier jeg ikke at en skal drikke øl istedenfor vann, ingenting kan erstatte vann, men en øl i ny og ne er helt klart ikke direkte usunt. Det er faktisk sunnere enn å drikke ett glass brus i ny og ne. EDIT: Og ja, det å være full ER som regel ysterisk, helt til du ligger dønn rolig i en henger og fryser. Endret 17. september 2007 av NevroMance Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 (endret) dette er SPAM folk som vil rakke ned på øldrikking får lage en egen tråd...... Endret 17. september 2007 av leifeinar Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Den Warsteinervarianten man får kjøpt på velassorterte dagligvarehandlere i Norge er smaksmessig ganske mild og fattig på bitterhet. Ikke så veldig ulik "kvinne"-øl som Corona, Bud, Lysholmer Ice. 9515556[/snapback] Mye mulig. Har kun drukket det i Tyskland Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Grans Premium sier jeg bare. Billig og god Passer til det meste - frokost, monopol, middag, kveld/natt/morgen osv. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 altså det er ingenting som kan sammenlignes med å festrøyke og drikke øl da.. og den gode sommerbrisne følelsen med sol og varme jo det er usunt men det er verdt det Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 vell, må du ikke glemme at øl inneholder mange B vitaminer, har ikke peiling på slikt, men vitaminer er jo sunne:P Lenke til kommentar
ersa Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Tunge kornsorter er jo sunne. Øl er brygget på humle og malt som er tunge kornsorter. Whiskey er også brygget på den tunge kornsorten malt. Ergo: Øl og Whiskey er sundt! Lenke til kommentar
per0 Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Lyst til å prøve noe annet enn følgende merker: Corona tuborg rignes carlsberg guinness Fyr løs.. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 altså det er ingenting som kan sammenlignes med å festrøyke og drikke øl da.. og den gode sommerbrisne følelsen med sol og varme jo det er usunt men det er verdt det 9516764[/snapback] Ja, blitt mye av det i det siste. Pokkermeg regna i en måned i strekk her. Etter en bedriten sommer så fikk man ikke en gang noe varme på høsten. På toppen av det hele er det en griselang vinter før man får noe varme igjen. Grm. Ble ikke mye sommerøl på meg i sommer i alle fall. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Lyst til å prøve noe annet enn følgende merker: Corona tuborg rignes carlsberg guinness Fyr løs.. 9517353[/snapback] Heineken! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 altså det er ingenting som kan sammenlignes med å festrøyke og drikke øl da.. og den gode sommerbrisne følelsen med sol og varme jo det er usunt men det er verdt det 9516764[/snapback] Ja, blitt mye av det i det siste. Pokkermeg regna i en måned i strekk her. Etter en bedriten sommer så fikk man ikke en gang noe varme på høsten. På toppen av det hele er det en griselang vinter før man får noe varme igjen. Grm. Ble ikke mye sommerøl på meg i sommer i alle fall. 9517359[/snapback] Jooda! Jeg sommerpilset masse inne istedenfor! Hehe... Ikke just det samme, men en god erstatning! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Tunge kornsorter er jo sunne. Øl er brygget på humle og malt som er tunge kornsorter. Whiskey er også brygget på den tunge kornsorten malt. Ergo: Øl og Whiskey er sundt! 9517222[/snapback] Whisk(e)y er basically destillert øl. Lenke til kommentar
Trazor Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Carlsberg og Heineken er fint Hansa liker jeg ikke i det hele tatt. Min første Guiness drakk jeg forresten på pub i London, slå den 6608434[/snapback] Min første Guiness drakk jeg på Guinessbryggeriet i Dublin, slå den Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Carlsberg og Heineken er fint Hansa liker jeg ikke i det hele tatt. Min første Guiness drakk jeg forresten på pub i London, slå den 6608434[/snapback] Min første Guiness drakk jeg på Guinessbryggeriet i Dublin, slå den 9518306[/snapback] Guinness. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Lyst til å prøve noe annet enn følgende merker: Corona tuborg rignes carlsberg guinness Fyr løs.. 9517353[/snapback] Grans (premium er billig og bra ) amstel San miguel (fåes vel bare i spania..) Heineken.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 San Miguel faes på noen Many butikker. Er sjeleglad for at min Meny butikk har den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå