GeO Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Akkurat nå skulle jeg gjerne skrevet noe fornuftig om smaken av Bud Light. Problemet er at det ikke er noen nevneverdig smak å skrive om. Denne blir ikke kjøpt mer av meg. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 2. september 2007 Rapporter Del Skrevet 2. september 2007 Noen som har vært på mikrobryggeriet i bergen? (ligger i hansaparken/gamle hansa bryggerier) Der selger de fire typer øl: Pils Ale Stout Hvete Pilsen får godkjent. Den har en frisk og fruktaktig smak. Alen får godkjent+, denne var ikke så søt som ale pleier å være. Stout. Anonym.... ikke spesielt spennende. Hvete. Kjedelig. (Tror ikke jeg har smakt noe godt norsk hveteøl.) Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. september 2007 Rapporter Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Var der på mandag med en kompis og smakte alen før en lang togtur til Oslo, og den fikk så absolutt godkjent. Har hørt at pilsen også er bra, men de to andre er litt mer så som så. Jeg tror forøvrig at vi kjenner hverandre. Endret 2. september 2007 av PT Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 2. september 2007 Rapporter Del Skrevet 2. september 2007 De kjører samme greia som i Trondheim og Oslo eller (dvs. metodikk og innhold for fremstilling av øl)? Lenke til kommentar
ersa Skrevet 2. september 2007 Rapporter Del Skrevet 2. september 2007 Var der på mandag med en kompis og smakte alen før en lang togtur til Oslo, og den fikk så absolutt godkjent. Har hørt at pilsen også er bra, men de to andre er litt mer så som så. Jeg tror forøvrig at vi kjenner hverandre. 9411973[/snapback] Stemmer at Stout og Hvete er anonyme. Godt mulig vi kjenner hverandre. Hva heter du? De kjører samme greia som i Trondheim og Oslo eller (dvs. metodikk og innhold for fremstilling av øl)? 9412261[/snapback] Jeg regner med at de bruker samme bryggeteknikk, ja. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 2. september 2007 Rapporter Del Skrevet 2. september 2007 Jeg lurte på en ting, hva er forskjellene på de forskjellige typene øl? Fat, pils... osv? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. september 2007 Rapporter Del Skrevet 4. september 2007 ææææææsj, akkurat nå sitter jeg på vors og drikker aas øl.. fytti f... aldri i livet at jeg skal drikke den no mer nei, slurker videre på tuborgen jeg nå.. PFØY! bilig øl er best 9406734[/snapback] Wtf? Aass eier tuborg anyday. Aass Classic ftw! Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 AASS Classic er noe bedre enn tuborg. Men Derimot AASS Pilsner er jo helt på trynet. Tuborg er mye bedre enn den. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Tuborg er helt på trynet, syns jeg. Det er nesten så jeg må tvinge det i meg, rett og slett. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Men Derimot AASS Pilsner er jo helt på trynet. Tuborg er mye bedre enn den. 9435366[/snapback] Tuller du? Aass pilsner har en deilig, rund og god smak. Tuborg har en spissere og svakere smak. Litt som vann noen har urinert i og tilsatt alkohol. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Aass smaker rett og slett som om noen har vridd opp sokkene til Bjørn Dæhlie etter femmila i en allerede middels pilsner, tatt oppi ei lita spiseskje sukker, for så å ha tilsatt et fedd dårlig ånde fra ei ku. Helt utrolig elendig øl. Ekkel ufruktig søtsmak som ikke hører noe sted hjemme. Endret 5. september 2007 av CAT-scan Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Aass smaker rett og slett som om noen har vridd opp sokkene til Bjørn Dæhlie etter femmila i en allerede middels pilsner, tatt oppi ei lita spiseskje sukker, for så å ha tilsatt et fedd dårlig ånde fra ei ku. Helt utrolig elendig øl. Ekkel ufruktig søtsmak som ikke hører noe sted hjemme. 9435892[/snapback] Tull, tull og tull. Aass lager den beste pilsen et norsk bryggeri noen gang har klart å produsere i følge mine smaksløker, og de tar sjeldent feil. Er en grunn til at flere folk fra forumet jeg har møtt på forumtreff har whinet om at jeg skal kjøpe med Aass pils til de fra buskerud. Skrollan f.eks Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Jeg har lyst til å rope "blasfemi!", men jeg sier meg i steden enig med Nyhus. Tuborg var fett da jeg ikke likte øl så forbanna godt (og i tillegg hadde fått allergisk reaksjon av annen øltype og derfor småredd for å prøve for mye nytt). Ringnes var fint da jeg fortsatt trodde det var Aass som gav med den allergiske reaksjonen. Men nå.. Aass is teh best. Sånn ca. Endret 5. september 2007 av bazukh Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Hvis vurderingen av Aass er noen indikasjon på kvaliteten på dine smaksløker, så vil jeg ikke akkurat si at jeg tror på at de sjeldent tar feil... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Og hvis Tuborg gir noen indikasjon på kvaliteten på dine, vil jeg påstå de sjelden har rett. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Hvis vurderingen av Aass er noen indikasjon på kvaliteten på dine smaksløker, så vil jeg ikke akkurat si at jeg tror på at de sjeldent tar feil... 9436085[/snapback] De tar aldri feil. Er en grunn til at jeg hovedsakelig holder meg til Aass pils, Aass bayer, Guinness, Kilkenny og annen kos. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Og hvis Tuborg gir noen indikasjon på kvaliteten på dine, vil jeg påstå de sjelden har rett. 9436098[/snapback] Hvor har jeg noensinne skrevet at jeg liker Tuborg noe særskilt om jeg tør spørre? Pokker meg helt degenerert å komme med slik svada, hvor gammel er du egentlig? Du er med i diskusjonen bare for å krangle og å legge frem ditt nyvunnede kredverdige syn på Tuborg? Spar meg. Gå ut og drikk litt mer øl, du har nok ikke nok hår på brystet til å være med på denne diskusjonen her. Endret 6. september 2007 av CAT-scan Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 Hun har nok ikke nok hår på brystet nei, og bra er det, men hun er gammel nok Og hadde jeg vært mod ville jeg heller hatt ett lite årvåkent syn på deg etter det innlegget ditt. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Brysthårene var ikke bokstavelig ment (selv om jeg trodde bazukh var mann), og jeg oppfører meg normalt sett eksemplarisk, men jeg forbeholder retten om å bli irritert på debattanter som kommer med (forsøk på) svertende innlegg uten å faktisk ha følgt med på diskusjonen for øvrig (og for the record: Grunnen til at jeg ble irritert er fordi innlegget prøver å være svertende utelukkende på et grunnlag som er feilaktig (dvs. innlegget er så særegent ute etter å sverte, at det blir utrolig provoserende), at det spesifikt var Tuborg gjør det hele mer irriterende (fordi Tuborg Pilsner er en vare som er «kul» å mislike fordi så mange drikker det), men ikke fordi jeg ikke liker Tuborg, jeg drikker lett Tuborg fremfor Aass.) Var selvfølgelig brå, men gidder ikke å redigere, om hun eller andre blir irritert så får vi ta det som det kommer Endret 6. september 2007 av CAT-scan Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 tubor er jo en meget bra øl....... er ikke så mange på matbutikken som kan konkurere med den. og i tilleg er den jo billig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå