Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store ØL-tråden

Con

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ah, flott. Jeg har lite penger for tiden, så må velge de mest rimeligste tingene :D

9394874[/snapback]

Jeg synes 19kr for en halvliter er billig. Men det er vell egentlig ikke det, jeg bare sammenligner med en boks til 25kr, som jeg har som mal, hehe. Er det for dyrt for deg?

post-54339-1188490736_thumb.jpg

Original Major Pilsner

Har ikke smakt det, bare sett det, 19kr på Rema.

Endret av Kjekssjokolade
Lenke til kommentar
Hmm, alt annet kan jeg si meg enig i. Men, jeg er ikke enig i at øl'et smaker bedre av glassflaske, men så har jeg da på den annen side ikke drukket samme øl av boks og flaske, så kanskje jeg egentlig ikke kan svare på det :hmm:

9400877[/snapback]

vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men øllen blir ehh, "søtere"? på en måte :p:yes: ikke så harsk eller hva det heter.. :cool:

men æ drikk nu øllet uansætt!! skål da mann! :D

Lenke til kommentar
Hmm, alt annet kan jeg si meg enig i. Men, jeg er ikke enig i at øl'et smaker bedre av glassflaske, men så har jeg da på den annen side ikke drukket samme øl av boks og flaske, så kanskje jeg egentlig ikke kan svare på det :hmm:

9400877[/snapback]

vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men øllen blir ehh, "søtere"? på en måte :p:yes: ikke så harsk eller hva det heter.. :cool:

men æ drikk nu øllet uansætt!! skål da mann! :D

9400988[/snapback]

Skål ;)

Lenke til kommentar
Noen som har smakt Hansa Chill? :D Må være den beste følelsen jeg har hatt på lenge :love:

Edit:_ leif

9401007[/snapback]

Synes det var et rimelig kjipt øl. Lite smak og lukt, så det egner seg sikkert fint for folk som ikke liker øl noe særlig, men for min gane var det dårlig.

Uansett, øl fra tapp > glassflaske > boks, men siden boksene veier mindre enn glassflaskene er de bedre egnet til å dra med på fest :p

Men nå er det tid for en liten Hansa Bayer, hadde ikke stort annet å by meg selv på i kveld.

Lenke til kommentar
men siden boksene veier mindre enn glassflaskene er de bedre egnet til å dra med på fest

du glemte det viktigst.... box er UKNUSELIG, hatt mage traumer med knust pils.... var på guttetur på finnmarksvidda forrige uke. både jeg og kompisen min hadde med seg en sekser tuborg hver. da vi var fremme hadde han 3 og jeg 6, noe som gjorde at jeg måtte ofre litt av min pils :mad:

når vi nå snakker om tuborg på box, er nede i min 4 nå :fun:

Endret av leifeinar
Lenke til kommentar
Noen som har smakt Hansa Chill? :D Må være den beste følelsen jeg har hatt på lenge :love:

9401007[/snapback]

Kjipt øl.

Smaker vann.

Drukket Hoegaarden og et par hansa pils i kveld.

Hoegaarden er belgisk hveteøl med sitruspreg. Meget bra faktisk. Selger på polet, men husker ikke prisen.

Lenke til kommentar

9401007[/snapback]

Kjipt øl.

Smaker vann.

Drukket Hoegaarden og et par hansa pils i kveld.

Hoegaarden er belgisk hveteøl med sitruspreg. Meget bra faktisk. Selger på polet, men husker ikke prisen.

9402339[/snapback]

SMaken er ikke den beste nei, meen følelsen! :D Tempen skal være på 0 grader C når man drikker den ;D Da er den best :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...