Hashtægg Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Ah, flott. Jeg har lite penger for tiden, så må velge de mest rimeligste tingene Lenke til kommentar
vidarho Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 been there.. Om du skal kose deg litt ekstra kan jeg anbefale grans spesialøl. koster vel 10kr flaska pluss pant. Denne er god! Fåes på rema. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Hva slags øl er det? Lenke til kommentar
vidarho Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 grans spesialøl er nokså vanlig øl, men med en litt spissere smak enn vanlig ringnes. Smaker nydelig men best avkjølt selvfølgelig. Spesialtittelen tror jeg bare er lagt til for å høres eksklusiv ut Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Skuffende, trodde det var billig ale av noe slag jeg. Øl med selvforherligende titler bruker å smake dårlig, hehe. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Ah, flott. Jeg har lite penger for tiden, så må velge de mest rimeligste tingene 9394874[/snapback] Jeg synes 19kr for en halvliter er billig. Men det er vell egentlig ikke det, jeg bare sammenligner med en boks til 25kr, som jeg har som mal, hehe. Er det for dyrt for deg? Original Major Pilsner Har ikke smakt det, bare sett det, 19kr på Rema. Endret 31. august 2007 av Kjekssjokolade Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 Jeg pleier å kjøpe tuborg. Husker ikke nå hvor mye det koster for en halvliter, men tenkte jeg sku sjekke om folk vet om noen usedvanlig billige øl^^ Og neh, 25,- for en boks øl er i meste laget, egentlig. For meg Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 Det er i dyreste laget for meg og, men jeg kjøper det, og nyter det, hehe. 150kr for seks øl er dyrt. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 Vet ikke hvorfor, men øl på flaske smaker mye bedre enn øl fra boks det samme kan vel sies om cola også ville jeg tru.. merkelig.. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 Synes stikk motsatt jeg, hehe, både når det gjelder cola og øl. Men, gammelt øl på boks er nok ikke noe å rope hurra for. Synes det er mye greiere med boksene og, for da slipper du mulig glasskår når man er ferdig, mye lettere å ha med å gjøre, mer praktisk i boks, hehe. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 hm, når jeg tenker etter, så smaker egentlig ALT mye bedre fra glassflaske eller fra glassbeholdere generelt.. syltetøy inkludert,, hahaha, jeg er rar litt ot men.. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 Hmm, alt annet kan jeg si meg enig i. Men, jeg er ikke enig i at øl'et smaker bedre av glassflaske, men så har jeg da på den annen side ikke drukket samme øl av boks og flaske, så kanskje jeg egentlig ikke kan svare på det Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 Hmm, alt annet kan jeg si meg enig i. Men, jeg er ikke enig i at øl'et smaker bedre av glassflaske, men så har jeg da på den annen side ikke drukket samme øl av boks og flaske, så kanskje jeg egentlig ikke kan svare på det 9400877[/snapback] vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men øllen blir ehh, "søtere"? på en måte ikke så harsk eller hva det heter.. men æ drikk nu øllet uansætt!! skål da mann! Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Noen som har smakt Hansa Chill? Må være den beste følelsen jeg har hatt på lenge Edit:_ leif Endret 31. august 2007 av Effectiv Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 Hmm, alt annet kan jeg si meg enig i. Men, jeg er ikke enig i at øl'et smaker bedre av glassflaske, men så har jeg da på den annen side ikke drukket samme øl av boks og flaske, så kanskje jeg egentlig ikke kan svare på det 9400877[/snapback] vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men øllen blir ehh, "søtere"? på en måte ikke så harsk eller hva det heter.. men æ drikk nu øllet uansætt!! skål da mann! 9400988[/snapback] Skål Lenke til kommentar
PT Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 Noen som har smakt Hansa Chill? Må være den beste følelsen jeg har hatt på lenge Edit:_ leif 9401007[/snapback] Synes det var et rimelig kjipt øl. Lite smak og lukt, så det egner seg sikkert fint for folk som ikke liker øl noe særlig, men for min gane var det dårlig. Uansett, øl fra tapp > glassflaske > boks, men siden boksene veier mindre enn glassflaskene er de bedre egnet til å dra med på fest Men nå er det tid for en liten Hansa Bayer, hadde ikke stort annet å by meg selv på i kveld. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 (endret) men siden boksene veier mindre enn glassflaskene er de bedre egnet til å dra med på fest du glemte det viktigst.... box er UKNUSELIG, hatt mage traumer med knust pils.... var på guttetur på finnmarksvidda forrige uke. både jeg og kompisen min hadde med seg en sekser tuborg hver. da vi var fremme hadde han 3 og jeg 6, noe som gjorde at jeg måtte ofre litt av min pils når vi nå snakker om tuborg på box, er nede i min 4 nå Endret 31. august 2007 av leifeinar Lenke til kommentar
ersa Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Noen som har smakt Hansa Chill? Må være den beste følelsen jeg har hatt på lenge Edit:_ leif 9401007[/snapback] Kjipt øl. Smaker vann. Drukket Hoegaarden og et par hansa pils i kveld. Hoegaarden er belgisk hveteøl med sitruspreg. Meget bra faktisk. Selger på polet, men husker ikke prisen. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Jeg pleier å kjøpe Heineken til 24 kr stk.(0.5l) Hvis du kun kjøper øl etter prisen, synes jeg synd på deg, Gjerrige liten jævel! Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Noen som har smakt Hansa Chill? Må være den beste følelsen jeg har hatt på lenge Edit:_ leif 9401007[/snapback] Kjipt øl. Smaker vann. Drukket Hoegaarden og et par hansa pils i kveld. Hoegaarden er belgisk hveteøl med sitruspreg. Meget bra faktisk. Selger på polet, men husker ikke prisen. 9402339[/snapback] SMaken er ikke den beste nei, meen følelsen! Tempen skal være på 0 grader C når man drikker den ;D Da er den best Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå