Sn3ipen Skrevet 17. august 2007 Rapporter Del Skrevet 17. august 2007 Corona med lime er fin som "reparatør" dagen derpå. Smaker bare lime brus med litt ettersmak av øl samtidig som det får deg i gang like fort som alt annet øl. Gjorde det nesten daglig på forrige sydentur. Jeg har altid likt Mack øl. Men det kommer vell av at det var noe av det første ølet jeg begynte å drikke. Ellers så er jeg veldig glad i Heineken pga den friske smaken. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 17. august 2007 Rapporter Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Som mange andre her i tråden er min favoritt også Heineken, vet ikke helt hvorfor, men er veldig friskt og smaker mye råstoffer. Har alltid syntes at ettersmaken er som bolle. Jeg har egentlig ikke noen store problemer med Corona eller Sol, men skjønner alle som sier at det ikke smaker som andre ølmerker de er vant til. Jeg syns det er litt teit og si at det ikke er ordentlig øl, fordi det er gamle merker begge to og har en laaaaaaaaaaang tradisjon i øl brygging. Anbefaler å lese dette om Lime: http://en.wikipedia.org/wiki/Grupo_Modelo#The_lime Står at det med fluene er en myte og at limen er for å skule smaken når ølen har stått i sola. Er det noen som har smakt 1664? Heter noe annet, men mange kaller det bare 1664. Jeg smakte det i Nice og sitter igjen med dårlige minner av smaken, men en venn av meg påsto nylig at det var det beste ølet han hadde smakt. Noen som vil dele erfaringer? PS: Det gjorde seg med en slik en i Spania: Endret 17. august 2007 av G_J_Caesar Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 17. august 2007 Rapporter Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Jeg elsker Heineken -- absolutt det beste jeg vet å drikke! Skulle nesten ønske jeg kunne få tak i Heineken uten alkohol .. Endret 17. august 2007 av loathsome Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 17. august 2007 Rapporter Del Skrevet 17. august 2007 Øl til mat er som med vin. Du må velge øl etter hva du spiser, eventuelt omvendt. Dessverre finnes det lite litteratur på området, i hvert fall i det norske markedet. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 17. august 2007 Rapporter Del Skrevet 17. august 2007 Nå er jeg også tilhenger å drikke øl som om det var en egen matrett. Da kan man komme unna med det meste. F.eks. å drikke Tuborg til Kilkenny og omvendt. Lenke til kommentar
noodles Skrevet 18. august 2007 Rapporter Del Skrevet 18. august 2007 Stella Artois er defintivt en av de beste.. bare synd de ikke har den i Norge.. eller har de det?? noen som vet? jeg har ikke sett den ihvertfall.. 9298300[/snapback] Veldig godt øl, men den einaste plassen eg har sett det er på Hulen i Bergen. Prisen var nok til å skremme meg, 48 kr for 0,33. Men no har ikkje eg leitt noko særleg, så ein kan vel rekne med at dei har det også andre stader til liknande prisar? Kan ikkje akkurat samanliknast med ein kald Stella på uteresturant i Belgia om sumaren der prisen er leveleg. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 MmMm... En sixpack med Stella i Belgia koster rundt 15 kroner <3 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. august 2007 Rapporter Del Skrevet 25. august 2007 Er det noen som har smakt 1664? Heter noe annet, men mange kaller det bare 1664. Jeg smakte det i Nice og sitter igjen med dårlige minner av smaken, men en venn av meg påsto nylig at det var det beste ølet han hadde smakt. Noen som vil dele erfaringer? Smakte det i Frankrike, var bra øl det, bedre enn der Cronenberg eller hva faen den het :!: Noen som har noen tips til øl som smaker noe i samma gata som Mack? Drakk masse Mack sist gang jeg var i Oslo, og det var jævlig godt, tror ikke en får kjøpt det her i distriktet. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 25. august 2007 Rapporter Del Skrevet 25. august 2007 Stella Artois er defintivt en av de beste.. bare synd de ikke har den i Norge.. eller har de det?? noen som vet? jeg har ikke sett den ihvertfall.. 9298300[/snapback] Veldig godt øl, men den einaste plassen eg har sett det er på Hulen i Bergen. Prisen var nok til å skremme meg, 48 kr for 0,33. Men no har ikkje eg leitt noko særleg, så ein kan vel rekne med at dei har det også andre stader til liknande prisar? Kan ikkje akkurat samanliknast med ein kald Stella på uteresturant i Belgia om sumaren der prisen er leveleg. 9311937[/snapback] Stella kan bestilles på polet Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 25. august 2007 Rapporter Del Skrevet 25. august 2007 Blir ikke det unødvendig dyrt? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Stella kan bestilles på polet 9356948[/snapback] hva?? er det sant?? hvis det er tilfellet så må det feires med ENDA mere Stella haha Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Jeg var på Baderock-festivalen og kjøpte Stella 0.33 l. for 60 spenn Var veldig godt, så det gikk fint! Det er vel litt over 5% alkohol i den? Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 28. august 2007 Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 Nærmeste Kiwi butikken gjorde dagen min her på fredag. Endelig har de også fått inn Guinness Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Noen som har prøvd et nye øllet som er kommet på Rema 1000? Husker ikke hva det heter, men det er en sixpack med forskjellige freshe motiver, pakket inn i grov gå papp. Noen erfaringer, eller noen som vet hva det heter i det minste? Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Odin er godt. Dårlig at de ikke selger det overalt Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Noen som har prøvd et nye øllet som er kommet på Rema 1000? Husker ikke hva det heter, men det er en sixpack med forskjellige freshe motiver, pakket inn i grov gå papp. Noen erfaringer, eller noen som vet hva det heter i det minste? 9389837[/snapback] Har to bokser stående i kjøleskapet med " det nye øllet" fra Rema 1000. Øllet heter " Original Major Pilsner" og kommer i flere utgaver. Jeg har da kjøpt sjørøverølet og protestølet som er pyntet med dødningshoder og " peace" merker. Ølet er tappet av Grans. Har enda ikke smakt på ølet, så er ganske spent Tok et bilde av de to boksene: Lenke til kommentar
noodles Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Stella kan bestilles på polet 9356948[/snapback] Kor mykje kostar det? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Noen som har prøvd et nye øllet som er kommet på Rema 1000? Husker ikke hva det heter, men det er en sixpack med forskjellige freshe motiver, pakket inn i grov gå papp. Noen erfaringer, eller noen som vet hva det heter i det minste? 9389837[/snapback] Har to bokser stående i kjøleskapet med " det nye øllet" fra Rema 1000. Øllet heter " Original Major Pilsner" og kommer i flere utgaver. Jeg har da kjøpt sjørøverølet og protestølet som er pyntet med dødningshoder og " peace" merker. Ølet er tappet av Grans. Har enda ikke smakt på ølet, så er ganske spent Tok et bilde av de to boksene: 9392648[/snapback] Det er iallefall nytt der jeg bor...hehe. En sixpack inneholder alle de forskjellige boksene la jeg merke til. Si ifra hvordan det er når du føsrst spretter en da Billig er det vell og? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Hvilket øl er billigst egentlig? Utenom lettøl, that is. Lenke til kommentar
vidarho Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Haha, denne kan jeg Seidel er en klassikker, men om du vil ha relativt godt øl ville jeg kjøpt grans premium på rema. tror det er 8,90 flaska eller noe. + pant that is Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå