CAT-scan Skrevet 4. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 Budweiser 8872584[/snapback] Bra du mener den tsjekkiske originalen! 9000512[/snapback] Synes jammen jeg også. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 6. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) mmmmm... Ligger an til å bli en bra øldag, i dag... Jeg fant ut at jeg skulle ta middagen på "The Bull and the Castle", ett av mine favorittspisesteder i Dublin sentrum. En såkallt "gastro pub", med enkel, men utmerket mat, vennlige og sjarmerende servitriser og Dublins eneste ølhall med tilhørende vanvittige ølutvalg. Anbefales varmt, om dere noen gang skulle ta turen til Dublin, ligger like ved Christ church. Valget i dag falt på Fish and Chips, og til dette ville jeg gjerne ha en litt bitter pilsner øl, og gikk for en Budvar Budějovický, og til "dessert" en Kilkenny. På veien hjem fant jeg ut at jeg ikke orket å ta toget midt i rushtiden, så jeg stakk innom The Isaac Butt for et par pints Guinness. Når jeg omsider hadde tatt toget hjem, stakk jeg innom den lokale off-license'en og plukket med meg en 6-pakkning med Becks... Og når jeg heiv disse i kjøleskapet, kom jeg på at jeg allerede et par Staropramen liggende der... Mye godt å velge fra i dag, ja... Endret 6. juli 2007 av JohnMerrick Lenke til kommentar
GeO Skrevet 7. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2007 Syntes Ringnes' bayersk lager var en positiv opplevelse, jeg. Ikke så voldsomt til krumspring i smak og aroma, men dreier litt i retning av vørterøl, som jeg var utrolig glad i da jeg var mindre (i dag syns jeg det er litt kvalmt, men det er vel fordi jeg har blitt mer glad i voksen-øl i stedet). Fargen er også nydelig. Lenke til kommentar
abandoned Skrevet 7. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2007 Liker Ringnes best jeg Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 10. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2007 Just a question.. lenge siden jeg har handlet øl (er 16 så forståelig.. xD ).. Hva er prisen på en six pack med foreksempel Heineken øl?.. eller Hansa ultra? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 10. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2007 Just a question.. lenge siden jeg har handlet øl (er 16 så forståelig.. xD ).. Hva er prisen på en six pack med foreksempel Heineken øl?.. eller Hansa ultra? 9043440[/snapback] Drøye 140-150 kr for en sixpack med 0,5 l. Heineken. I Tyskland betalte jeg drøye 14 euro (~115 kr) for et brett med 24 * 0,33 l. Slike priser gjør det vanskelig å være patriot. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 10. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2007 Just a question.. lenge siden jeg har handlet øl (er 16 så forståelig.. xD ).. Hva er prisen på en six pack med foreksempel Heineken øl?.. eller Hansa ultra? 9043440[/snapback] Drøye 140-150 kr for en sixpack med 0,5 l. Heineken. I Tyskland betalte jeg drøye 14 euro (~115 kr) for et brett med 24 * 0,33 l. Slike priser gjør det vanskelig å være patriot. 9043580[/snapback] Are you kiddin?!.. Da gjorde jeg et godt kjøp .. en som skulle kjøpe for meg.. fikk en sixpack med Handa ultra for 80 kr.. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 11. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2007 for en utrolig flott tråd ....studerte 3 år i Ungarn, klarte og gå opp 15 kg på jevn og trutt pilsing. kostet 3-4 kr på kiosken rett ved leiligheta. var et lokalt bryggeri i byen somm lagde et utrolig fint øl som heter "szalon sør" link mener dette ølet vant kåringen europas beste pils for noen år siden på butikkene solgte de av og til øl-kagger med tillhørende kjøleryggsekk. mener det var heineken eller tuborg ellers så har sverige et meget heftig sterk-øl som er ganske godt faktisk, " special brew super X-strong 10%" man klarer ikke så mange boxene naturlig vis, men faktis utrolig fint til og være så sterkt. når men tenker på hvor stygt elefant øl faktisk er. er dette rene honning saften LINK Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 12. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2007 Bare for å nevne god øl her. Den beste ølen jeg noensinne har smakt var Hansa Julebrygg.. Den var så utrolig god! Kjøpte meg en pakke med 4 grolsch-flasker, 2 grolsch-glass og 4 ølbrikker på smart club i går . Kult med 0.25CL-ølglass med grolschlogo! Lenke til kommentar
RIP Skrevet 12. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2007 ganske bra animert den ølflaska der Trodde først den var ekte hehe Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 14. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2007 hvilken type øl er heineken lager beer? jeg drakk endel av det i frankrike, en av de få ølene jeg syntest var god. hvilke andre merker er lik på smaken? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 16. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2007 Just a question.. lenge siden jeg har handlet øl (er 16 så forståelig.. xD ).. Hva er prisen på en six pack med foreksempel Heineken øl?.. eller Hansa ultra? 9043440[/snapback] Heineken 6*0,5l koster 150 akkurat. 25kr boksen. Men, man kan jo alltids betale 5-10kr ekstra for boksen når det er snakk om så godt øl Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2007 Vet noen av dere om man får kjøpt Wychwoods Hobgoblin-øl, eller andre ølsorter fra Wychwood, i Norge? Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 21. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2007 Just a question.. lenge siden jeg har handlet øl (er 16 så forståelig.. xD ).. Hva er prisen på en six pack med foreksempel Heineken øl?.. eller Hansa ultra? 9043440[/snapback] Heineken 6*0,5l koster 150 akkurat. 25kr boksen. Men, man kan jo alltids betale 5-10kr ekstra for boksen når det er snakk om så godt øl 9085549[/snapback] Jeg pleier å betale 130 for en 6pax med Heineken. Prix gule priser *Woho* Ang øl jeg liker å drikke: Heineken Warsteiner Hansa CB og ja, jeg er fra kr.sand. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 23. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2007 synes heineken er litt for søt jeg. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 25. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2007 synes heineken er litt for søt jeg. 9130653[/snapback] heineken er litt søtt ja..... tuborg er bra... komm akkurat fra sverige med 70 bokser i bilen og ingen uniformskledde i veikanten, blir en fin sommerferie Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 28. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2007 Det har gått veldig mye i bokseøl i det siste. I dag kjøpte til forandring en six-pack med Hansa Pilsner på flaske. Fy satan så mye bedre ølet er på flaske. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 29. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2007 synes heineken er litt for søt jeg. 9130653[/snapback] Synes det er helt perfekt, liker litt søtt øl, så Tuborg blir akkurat litt for "lite" søtt, men for all del godt øl det også, bare ikke noe førstevalg. Et øl jeg synes blir for søtt et SMPRTY, kan være godt med en boks, men det blir for mye av den SMRPTY smaken, for søtt. Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 31. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2007 Får legge en liste over de beste da. ØL: Guinness Kilkenny nesten like gode, men Guinnessen vinner akkurat. "vanlig øl" AASS Classic Tuborg Verste jeg veit er Carlsberg. Skjønner ikke at folk kan like det. Jeg kan ihvertfall ikke fordra det. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 Guiness er best, ingen protest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå