martbo Skrevet 23. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2007 Om du liker søtt øl må du smake Newcastle Brown Ale. Den er fantastisk. Sitter med litt newki og Guinness og koser meg akkurat nå faktisk. Frydenlund Bokkøl anbefales også Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 23. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2007 Om du liker søtt øl må du smake Newcastle Brown Ale. Den er fantastisk. Sitter med litt newki og Guinness og koser meg akkurat nå faktisk. Frydenlund Bokkøl anbefales også 8928768[/snapback] Ok. Takk for tipset, jeg skal se etter neste gang jeg er i butikken. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 23. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2007 Det er veldig bra. De har det ikke over alt, men Meny og Smart Club burde være sikre steder. Mega og Ica er og mulig. Koster gjerne litt da, men er absolutt verdt det. Selvfølgelig best på tapp, på studentpub på Blindern får du en halvliter for 33,- Lenke til kommentar
Creowks Skrevet 27. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2007 Jeg for det meste, drikker Tuborg; fylleølen. Har også prøvd Isbjørn (Mack), og synes den smaker et helvette. Noen som har smakt det før? Er det noen andre øler som anbefales på byen/fester (foruten om tuborg)? Hva smaker godt, men også ikke er for dyrt? Alle har jo forskjellig smak da, men vil gjerne høre så jeg kan prøve meg litt fram mellom favoritt-ølene deres. (Øler som selges på butikkene i Norge) Lenke til kommentar
ersa Skrevet 27. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2007 Creowks: Hansa Pilsner. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 27. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2007 Har i det siste fått sansen for Carlsbeg! Sort guld og Export Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 27. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2007 Ikveld smakte jeg og en veninne Ringnes Sommerøl. Den var GOD! Nestegang blir det Tuborg Sommerøl! Så spennende! Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 27. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Ikveld smakte jeg og en veninne Ringnes Sommerøl. Den var GOD! Nestegang blir det Tuborg Sommerøl! Så spennende! 8959777[/snapback] Tuborg sommerøl vant sommerøl testen på Aperitif.no Syntes selv den er veldig Frisk og god i sommervarmen! Ringnes sommerøl vant forresten Øltesten i Vg.. Endret 27. juni 2007 av mr.nauz Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 27. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2007 Ikveld smakte jeg og en veninne Ringnes Sommerøl. Den var GOD! Nestegang blir det Tuborg Sommerøl! Så spennende! 8959777[/snapback] Ringnes sommerøl vant forresten Øltesten i Vg.. 8959788[/snapback] Akkurat! Har hørt at begge er gode! Øl har aldri vært så morsomt som i sommer, gitt Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 28. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2007 Drekke mye øl: Aass (må støtte det lokale bryggeriet) Koseøl (1-2 øl): Kilknenny Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 28. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2007 Ikveld smakte jeg og en veninne Ringnes Sommerøl. Den var GOD! Nestegang blir det Tuborg Sommerøl! Så spennende! 8959777[/snapback] Tuborg sommerøl vant sommerøl testen på Aperitif.no Syntes selv den er veldig Frisk og god i sommervarmen! Ringnes sommerøl vant forresten Øltesten i Vg.. 8959788[/snapback] I tillegg så jeg at det var sinnsvakt bra tilbud på bokser på ICA nå. 13,90 eller noe slik. Langt under 20 for boksen i alle fall. Det er mulig det bare var på den lokale ICA-en men Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 28. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2007 Det må nok ned å skjekkes idag! Sånn for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
jay_tee89 Skrevet 1. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2007 Lurte på en liten ting : Er tuborgen i danmark og norge forskjellig , eller er det bare meg som syntes den danske smaker sinnsykt mye bedre..?? Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 1. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2007 Den danske tuborgen tilsvarer vel carlsberg her mener jeg å ha hørt. Vet ikke om det er helt riktig, men tuborgen her og i Danmark er ikke den samme. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 1. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2007 Den Tuborgen man kjøper her i Norge brygges og tappes av Ringnes. Derfor blir ikke smaken akkurat den samme som den som brygges i Danmark! At den Danske tuborgen har lik smak som den Norske Carlsbergen( som oxo brygges av Ringnes) har jeg aldri hørt noe om, men godt mulig det stemmer! I helga gikk det i Carlsberg Export (5,1%). Syntes den var veldig god Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2007 Lurer på hvorfor de ikke klarer å få smaken lik som i Danmark. Har det muligens noe med norske regler for råvarer eller lignende? Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 2. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Lurer på hvorfor de ikke klarer å få smaken lik som i Danmark. Har det muligens noe med norske regler for råvarer eller lignende? 8986057[/snapback] Det er egentlig ganske rart! Ølet blir jo brygga på samme måte som i Danmark, og det er vel ikke noen " spesielle" råvarer i Danmark som de ikke kan bruke her! Har aldri smakt Dansk tuborg, men hører alle sier den er bedre! Endret 2. juli 2007 av mr.nauz Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 3. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2007 Ok, er det bare meg eller er pilsen på Garage rar akkurat nå? Jeg synes den lukter erter, og smaker temmelig kloakk. Ikke blir jeg god i magen av den heller. Har da ikke vært slik før. Kanskje de brukte ei dårlig tønne da jeg var det sist, men likevel. Fysj. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2007 Augustijn og Stella Artois. Jupiler og Maes pils også, er de beste! Lenke til kommentar
yssi83 Skrevet 4. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 Budweiser 8872584[/snapback] Bra du mener den tsjekkiske originalen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå