WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Da har jeg kjøpt et par typer hveteøl. Ble Erdinger Weissbier og Atna Hveteøl. Legger ved et fint bilde 8588242[/snapback] Du dekket til den fine Heineken bak der.. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 På lørdag satt jeg sammen med en 14 år gammel jente å diskuterte forskjellige typer øl, hun likte både vørterøl og "kønnøl" (aner ikke hva dere andre kaller det, det er ihvertfall hjemmebrygget øl) da må jeg si jeg var mektig imponert Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 På lørdag satt jeg sammen med en 14 år gammel jente å diskuterte forskjellige typer øl, hun likte både vørterøl og "kønnøl" (aner ikke hva dere andre kaller det, det er ihvertfall hjemmebrygget øl) da må jeg si jeg var mektig imponert 8660591[/snapback] Ja det er meget bra! De fleste jentene ( her i hvertfall ) liker jo knapt øl.. så det blir rusburs og cieder! Lenke til kommentar
MrBirken Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Eg smakte ringnes "bayern", eller noko sånt, det var sinnsykt godt ! Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Er vel ratt bayer du smakte. Mørkt brygg er alltid digg. Lenke til kommentar
wedoe Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Noen som har vært borti Atna Bryggeri? Ligger i Østerdalen, blir distribuert ganske bredt. De har både butikkøl(4,7%) og pol-øl, mange typer, inkl. økologisk pils. Jeg liker variantene deres veldig godt, upasteuriserte og rike på smak. Ellers har jeg en Rochefort Trappiste 10 på kjølerommet, den ser jeg frem til. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg har smakt deres mopedøl. Ganske snasent. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Nå flaska jeg lageren min forige torsdag, så skal prøvesmake i kveld. Håper den blir god Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Ellers har jeg en Rochefort Trappiste 10 på kjølerommet, den ser jeg frem til. 8784890[/snapback] Smakte den for første gang for noen uker siden. Kjempegod! Det er bare å glede seg Hvordan var ølen din RIP? Lenke til kommentar
wedoe Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Ja, RIP, hvordan var den? Jeg har ikke prøvd å brygge før, men en uke flaskemodning er kanskje litt lite. Hva vet jeg. Brukte du sett fra Coopers eller lignende? Lenke til kommentar
RIP Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Brukte fra Muntons, et lager sett. Men nå har jeg noen problemer med kullsyra i det, men håper det blir bedre etter hvert. Det første settet jeg lagde var Muntons hvete øl -og var veldig fornøyd med det til å være mitt første øl Anbefaler alle til å prøve å lage øl =) Lenke til kommentar
wedoe Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jepp, skal nok prøve det, men nå skal jeg inn i militæret om ikke så veldig lenge, så jeg må nok vente til etter det. Lest en del om det, virker jo absolutt ikke umulig. Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Er det noen som vet om korkene må ligge i bløt før man skal sette de på flasker? Hvis noen vet så hadde det vært fint med raskt svar. Skal nemlig flaske et brygg i morgen formiddag Lenke til kommentar
Namek Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Liker kanskje aass best. Ellers går det kanskje mest i hansa og tuborg(billig)... Rignes er dritt. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Er det noen som vet om korkene må ligge i bløt før man skal sette de på flasker? Hvis noen vet så hadde det vært fint med raskt svar. Skal nemlig flaske et brygg i morgen formiddag 8815625[/snapback] Siden dette er øl-tråden så antar jeg det er ølkorker du snakker om Og nei, man trenger ikke bløte de Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Den er god. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Konge øl'et: Guiness (Joda, går fint ann å drikke seg full på det) Har faktisk mindre kallorier enn vanlig øl pga. det brukes mye brent malt. Ellers drikker jeg gjerne KilKenny eller en bayer. Kan også gå for carlsberg om jeg har dårlig råd. Ellers sier jeg aldri nei til en øl, men kjøper meg aldri hansa eller tuborg selv, og skal ha veldig dårlig råd for å kjøpe meg ringnes, eller allerede ganske full. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Liker kanskje aass best.Ellers går det kanskje mest i hansa og tuborg(billig)... Rignes er dritt. 8816384[/snapback] Var ikke vi enige om at kald Corona var den beste i disse varme sommerdagene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå