JPNord Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Guinness er skikkelig øl, enkelt og greit. Jeg synes faktisk fargen er delikat. Er et vakkert skue med kullsvart øl med hvitt skum på toppen. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Er det noen som har linker til guider eller noe lignende? 8586151[/snapback] Hvis du hadde sett litt lenger opp, hadde du funnet denne Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 I dag skal det kjøpes inn øl og i dag har jeg lyst på noe billig øl som jeg ikke har smakt før.. noe å anbefale? Har drukket Grans Premium, Mack Pilsner, Odin Pilsner av sånne billig-øl-typer.. Tenkte litt på Borg og Grans B A R E.. De har jeg ikke smakt før, eller bør jeg velge noe annet..? Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Borg er ikke godt Prøv "Seidel" om du kan finne det, evt det billigølet de hadde på Lidl (Amundsen eller noe sånn). Lenke til kommentar
Ama-gi Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Seidel er kneippbrød i væskeform! Prøv Wells bombardier! (Kjøpte halvliter for 23 kroner i forrige uke, men er usikker på om de nabba på prissjekkinga) God og bitter engelsk øl. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Da har jeg kjøpt et par typer hveteøl. Ble Erdinger Weissbier og Atna Hveteøl. Legger ved et fint bilde Lenke til kommentar
RIP Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Den erdingeren der er iallefall veldig god synes jeg Synd den koster ca 50kr hehe Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Lurer på om det var 39.90 for en halvliter? Er uansett ikke så avskrekkende, det er i hvertfall billigere enn en helt vanlig halvliter på puben Lenke til kommentar
RIP Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Okei, var dyrere på polet her i kr.sand da Men du må finne ut hvem du synes var best av den og ATNA øla, den har jeg aldri hørt om hehe Lenke til kommentar
PT Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Erdinger Weissbier er veldig bra, men jeg foretrekker Dunkel-utgaven. Handlet inn to flasker på polet i forgårs faktisk. Kjøpte meg en Hansa Chill i dag for å prøve, og etter en time i fryseren som beskrevet på boksen, er inntrykket nå at dette stort sett er øl som drikkes på veldig varme sommerdager når du bare vil ha noe kaldt og godt. Lettdrikkelig kaldt øl uten særlige utfordringer for ganen, kjøpes neppe igjen av meg i alle fall. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Skal prøve så godt jeg kan å kåre den beste av de to der ja. Hansa Chill, hvordan ligger den egentlig i pris? Den originale Hansa-pilsen er jo egentlig veldig billig. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Når det gjelder lyse øltyper, lages det mye godt og smaksrikt i Tjekkia. Budejovicky Budevar skulle vel være kjent for de fleste. I går falt valget på Staropramen som også er et veldig godt øl derfra... Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Har nå drukket en halvliter Erdinger Weissbier, og må si jeg er ørlite grann skuffet. Smaken var helt grei, en rund og fin ettersmak av hvete (?), men jeg må si jeg forventet litt mer av en øl som koster 40 kr halvliteren. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Har nå drukket en halvliter Erdinger Weissbier, og må si jeg er ørlite grann skuffet. Smaken var helt grei, en rund og fin ettersmak av hvete (?), men jeg må si jeg forventet litt mer av en øl som koster 40 kr halvliteren. 8596402[/snapback] Dunkelutgaven er mye bedre. Prøv den. Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 I går hadde jeg planer om å drikke guinness, men endte opp med 2 beamish, 1 newcastle brown, og så boddington's og noe ringnes-skvip til slutt (mindre kresen mot slutten ). Beamish og Boddington's falt veldig godt i smak. Newcastle Brown var skuffende, og alt for søt. Ringnes gikk som forventet. Noen som vet hvor jeg kan få tak i halvlitersglass? Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Noen som vet hvor jeg kan få tak i halvlitersglass? 8605766[/snapback] Spørs hvilken prisklasse du vil ha. Ikea har sikkert. Living har store (0.6?) glass. På butikker som Tilbords o.l. finner du ofte designerglass. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Jeg kjøpte Frydenlund Bayerøl her om dagen siden jeg er så stor fan av Frydenlund Fatøl. Det var godt. Den hadde, som den lovet, en smak av karamell. Blir nok mer av den i fremtiden. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Foster's anyone? 8624992[/snapback] Sauepiss!! Skal du drikke Australsk øl må du prøve XXXX Bitter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå