Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store ØL-tråden

Con

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I går var jeg en liten tur på Møllers, og der fant jeg gull. De serverer Kilkenny for under femtilappen. De hadde en hel del andre varer som må prøves etter hvert også.

8281856[/snapback]

Og vent til du kommer deg til Irland (eller til nød UK). Der serverer de det absolutt beste ale du noengang kommer til å smake: Smithwicks (uttales Smitticks (irene har problemer med "th"-lyden)).

Lenke til kommentar

Her i huset er det Odin og Tuborg som er taperne. Synes de to har en litt sur smak, men ett lite pluss er prisen.

Vinneren, eller min personlige favoritt er nok Heineken, men som igjen er litt dyrt.

Quoter ordtaket til en øl-produsent

"Because life is to short to drink cheap beer"
Lenke til kommentar
Her i huset er det Odin og Tuborg som er taperne. Synes de to har en litt sur smak, men ett lite pluss er prisen.

Vinneren, eller min personlige favoritt er nok Heineken, men som igjen er litt dyrt.

Quoter ordtaket til en øl-produsent

"Because life is to short to drink cheap beer"

8292633[/snapback]

Kunne ikke vært mer enig! Varm tuborg er døden på flaske!

Heineken er lettdrikkelig og smaker godt :)

Lenke til kommentar
En kompis mener at Corona og Sol må være en eller annen avart av øl fordi ordentlig øl ville bli ødelagt av å være i lys flaske. Noen som kan bekrefte eller avkrefte det?

Heineken er slettes ikke så dyrt der jeg har kjøpt det.. 20-21 kr pr boks.

8294138[/snapback]

For å si det sånn, det er ikke uten grunn at de fleste ølmerkene selges i fargede flasker... Lys er ikke bra for hverken øl eller vin, men jeg tror vel først og fremst at det er "best før" datoen som forkortes.

På den annen side synes jeg Corona og Sol er mer vann tilsatt alkohol enn det er øl...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...