Misantropen Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 Har sett flere varianter av Nøgne Ø på Ultra, Solsiden. 8236741[/snapback] Nøgne Ø er mer mat + vin i samme flaske enn det er øl. For søtt øl er Lenke til kommentar
Thend Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 Nøgne Øs heimeside Lenke til kommentar
ersa Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Nøgne Øs heimeside 8273472[/snapback] Synd... De informerer jo bare om produktene sine på siden. Det burde være lov. Edit: www.vinmonopolet.no bryter da norsk lov også. Endret 30. mars 2007 av ersa Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 Hmm... Lurer på om de tør si det samme om www.Ringnes.no, der "reklameres" det for flere typer øl om man klikker på "ØL"-linken. Til og med egen ølskole. Lenke til kommentar
stout Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 Nøgne Ø er mer mat + vin i samme flaske enn det er øl. For søtt øl er 8272982[/snapback] Hehe... hvilke av dem? Ølet til Nøgne Ø er vel ganske typeriktig over hele linja. #100 er en barley wine, og kan nok kalles søtt. Lenke til kommentar
jeditimi Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 ingen som har nevnt stelle artois? det er godt kjøper det alltid i spania.. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 Hva synes folket om Hansa Påskebrygg? Jeg liker dette ølet meget bra. Anbefales. Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 I går var jeg en liten tur på Møllers, og der fant jeg gull. De serverer Kilkenny for under femtilappen. De hadde en hel del andre varer som må prøves etter hvert også. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 hvorfor drikker "alle" øl, det er jo ikke godt, må man lære såg å like det? jeg liker det ihvertfall ikke Lenke til kommentar
ersa Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 Øl ER godt. Jeg kan ikke påstå at jeg likte det de første gangene. Men nå elsker jeg det. Mye vanesak. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 Om det er godt eller ikke, må vel være opp til hver enkelt? Jeg synes det er godt. Men jeg tror det kan hjelpe å "bli vant med det", altså drikke noen flasker før smaken sitter skikkelig. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 Øl er drit godt! Men du må finne en øl du liker! Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 I går var jeg en liten tur på Møllers, og der fant jeg gull. De serverer Kilkenny for under femtilappen. De hadde en hel del andre varer som må prøves etter hvert også. 8281856[/snapback] Og vent til du kommer deg til Irland (eller til nød UK). Der serverer de det absolutt beste ale du noengang kommer til å smake: Smithwicks (uttales Smitticks (irene har problemer med "th"-lyden)). Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 Her i huset er det Odin og Tuborg som er taperne. Synes de to har en litt sur smak, men ett lite pluss er prisen. Vinneren, eller min personlige favoritt er nok Heineken, men som igjen er litt dyrt. Quoter ordtaket til en øl-produsent "Because life is to short to drink cheap beer" Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 Her i huset er det Odin og Tuborg som er taperne. Synes de to har en litt sur smak, men ett lite pluss er prisen. Vinneren, eller min personlige favoritt er nok Heineken, men som igjen er litt dyrt. Quoter ordtaket til en øl-produsent "Because life is to short to drink cheap beer" 8292633[/snapback] Kunne ikke vært mer enig! Varm tuborg er døden på flaske! Heineken er lettdrikkelig og smaker godt Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 Heineken er lettdrikkelig og smaker godt Heineken er godt, men min personlige favoritt er kald San Miguel. Uansett sted og tid, Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 Må ikke glemme Corona, dyrt men godt. Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 En kompis mener at Corona og Sol må være en eller annen avart av øl fordi ordentlig øl ville bli ødelagt av å være i lys flaske. Noen som kan bekrefte eller avkrefte det? Heineken er slettes ikke så dyrt der jeg har kjøpt det.. 20-21 kr pr boks. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 En kompis mener at Corona og Sol må være en eller annen avart av øl fordi ordentlig øl ville bli ødelagt av å være i lys flaske. Noen som kan bekrefte eller avkrefte det? Heineken er slettes ikke så dyrt der jeg har kjøpt det.. 20-21 kr pr boks. 8294138[/snapback] For å si det sånn, det er ikke uten grunn at de fleste ølmerkene selges i fargede flasker... Lys er ikke bra for hverken øl eller vin, men jeg tror vel først og fremst at det er "best før" datoen som forkortes. På den annen side synes jeg Corona og Sol er mer vann tilsatt alkohol enn det er øl... Lenke til kommentar
Ivan Drago Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 heineken og corona er ihvertfall populært blant ungdom som egentlig ikke liker øl. Selv synes jeg det blir for vassent og tamt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå