Tuttebobo Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 Hm, har som regel ikke så mye til overs for juleøl, men Hansa sitt var nesten noe av det beste ølet jeg har smakt. Two thumbs up. 7549830[/snapback] Aass sitt hvete-juleøl er veldig godt. 7549891[/snapback] Alt av Aass er digg Lenke til kommentar
flippant Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 Ringnes' julebokk var utrolig i år, og desverre går det ikke an å oppdrive en eneste jævla flaske i hele Oslo (sans Manglerud...). Bleh. Ble Nøgne Ø's God Jul istedet for å feire eksamen, så alt er ikke helt feil likevel Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 12. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2007 Da har jeg endelig fått kjøpt inn litt øl som skal testes i løpet av de nærmeste ukene. Heineken, Boddingtons Pub Ale, Spitfire, Bombardier English Premium Bitter. Spent på hvordan de smaker. Er fan av øl med litt smak, sånn som Guinnes. Dessverre har jeg smakt så alt for få øltyper, men håper det skal ordne seg snart. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 12. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2007 Hvis Bombardier er den ølen jeg tror det er, så er den ikke spesielt god. I alle fall ikke på boks. Uhorvelig sterk smak av kopper. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 13. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2007 Du har ganske rett. Om det var koppersmak eller ikke husker jeg ikke lenger, men den var ikke så god at det gjorde noe. Guinnes smakte som det pleier, Heineken fikk jeg ikke gjort meg opp en mening om, og Tuborg er da ikke så ille som ryktet skal ha det til? Resten får smakes en annen gang. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 Mine favoritter: Lys lager / pilsner: #1. EC Dahls Pilsner #2. Pilsner Urquell #3. Aass Classic #4. Tou Sommerøl (ikke sett på en god stund) #5. Grolsch Mørke øltyper: #1. Young's Special London Ale #2. Asam Dobbeltbock #3. Imperial Stout 6579417[/snapback] DÆKEN! VINNERLISTE! Har du vært på Trondheim microbryggeri noen gang? Må få tilføye Borg bokkøl og Chimay som en av mine favoritter. Men det er jo så jævlig mye godt, det blir vanskelig å nevne noen topper. Men poløl er jo som oftest vinner uansett. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 Noen som vet om Dahls Jubileumspilsner stadig er å oppdrive? Eventuellt noen som har smakt den og har forslag om lignende øl? Lenke til kommentar
Minus Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Ikke at jeg er en så kjempeerfaren øl-smaker, men jeg syns Carlsberg og Heineken smaker bedre enn Borg og Tuborg. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 hansa, borg, og tuborg er best av dei bilige.. må ha sånn pol greie her!! Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Jeg elsker øl, og bør ha denne tråden i mine innlegg. Slik Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 22. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 Boddingtons pub ale er definitift en av favorittene mine!! Bombardier er også godt. Men skal man kose seg i solen så er san miguel extra fint også Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 25. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2007 Sterk øl fra hansa er og bra greier, synd at det kun selges på polet. Bør være lov til å selge intil 25% i butikk Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 Tiger fra Singapore kan kåres til verdens beste øl tror jeg. Så har man gode merker som Emu Bitter og Victoria Bitter. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 28. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 Jeg lurer litt på hvordan bayerøl smaker? Er ikke akkurat noen ølkjenner, går for det meste i pils hos meg. Kan noen forklare meg hvordan et bayerøl smaker i forhold til pils av forskjellige sorter? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 28. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 Jeg er ikke veldig glad i øl.. Tuborg, Ringnes og Becks er imidlerid veldig godt Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 28. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 Har fått sansen for Heineken igjen nå. Friskt øl. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 28. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 Har vel lov å skrive her jeg òg nå, når jeg har fylt 18? Har ikke smakt så veldig mye forskjellig, og det det har gått mest i er jo Tuborg og Dahls. Fikk prøvd ut litt mer varierte saker på klassetur til Tyskland for snart et år siden, og da ble jeg veldig glad i Weizenbier/Weißbier/Hefeweizen. Grumsete hveteøl, altså. Noen andre her som liker dette? Og dessuten - hvordan er tilgangen på slikt her til lands? Har ikke vært så aktuelt for meg før, men nå kunne det jo være litt interessant å vite ... Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 28. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Weizenbier/Weißbier/Hefeweizen får du kjøpt på polet flere plasser i norge. Jeg for mindel er ikke spess glad i tuborg det er ganske utrolig styggt om jeg for si det rett ut. Heineken drakk jeg i nesten hele sommer, savner den tiden, smaken er kansje ikke den beste men stemninga i de tidene var jo helt topp Mack isbjørn går bra når man er rimelig full. Mack gull øl er jo bra greier og smrprty er jo heltklart det beste sommer ølet synes nå jeg Endret 28. januar 2007 av MaSo Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 Har fått sansen for Heineken igjen nå. Friskt øl. 7819676[/snapback] Jeg hadde høye forventninger til Heineken, men ble veldig skuffet. Dårlige greier. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Har vel lov å skrive her jeg òg nå, når jeg har fylt 18? Har ikke smakt så veldig mye forskjellig, og det det har gått mest i er jo Tuborg og Dahls. Fikk prøvd ut litt mer varierte saker på klassetur til Tyskland for snart et år siden, og da ble jeg veldig glad i Weizenbier/Weißbier/Hefeweizen. Grumsete hveteøl, altså. Noen andre her som liker dette? Og dessuten - hvordan er tilgangen på slikt her til lands? Har ikke vært så aktuelt for meg før, men nå kunne det jo være litt interessant å vite ... 7820219[/snapback] Du får også kjøpt endel hveteøl i butikken, men de er ikke grumsete men "krystall". Har laget eget hvete øl jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå