Vibeke S Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 Mine favoritter er Redhook ESB og Fat Tire Amber Ale. Noen som har smakt dem og vet om noen bra alternativer i Norge? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 Smakte irks Kilkenny øl her om dagen. Samme greia som Guinness. Ganske digg, veldig utfyldene smak og ikke bitter på samme måte som mye norsk øl. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 Var på kurs i går på jobben... leverandøren serverte pizza og Heineken på flaske. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 Var på kurs i går på jobben... leverandøren serverte pizza og Heineken på flaske. 7138336[/snapback] Kos Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Snart er det Juleøl! Skyll ned akevitten! 7137233[/snapback] Aass juleøl Har blitt noen liter med det ja! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Dahls juleøl smaker ikke så veldig bra i mine øyne (4,5%, kjøpt i dagligvare), litt usikker på hvorfor, men jeg tror det er fordi den har for lite smak. Lenke til kommentar
FilleteBill Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 Jeg liker best Guinness og Pilsner Urquell Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 Okey... -Tuborg til fylla hvis man er fattig -Heiniken hvis man skal kose seg med fylla -Corona når man har masse penger og skal kose seg på sommeren med grillmat! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Av de litt mørkere og kremete ølla så er vel Kilkenny favoritten. Blir som regel avsluttningsøllen når man er på byen. Ellers faller mye japansk øl i god jord. Søt og veldig smakfull men igjen ikke noe jeg drikker meg dritings på. Dyrt :\ Men det går vel mest i Tuborg på fest her ja Endret 16. desember 2006 av tjalla Lenke til kommentar
kremt Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 Tok meg nettopp en Ringnes juleøl nå, skikkelig god den gitt. 6.5 % på den, men best før datoen var gått ut med to og et halvt år så regner med at det var litt mer i den Lenke til kommentar
flippant Skrevet 18. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Juleøl i år (pol): #1: Ringnes Julebokk #?: Nøgne Ø Underlig Jul (lagret ett år - synd jeg ikke har mer) #2: Nøgne Ø God Jul #3: Ringnes vanlig #4: Frydenlund Øl ellers: #1: Nøgne Ø IPA / PA avhengig av humøret #2: Nøgne Ø Porter ... #?: Ringnes pils på glassflaske (hverdagsøl utenfor juleølsesongen) Beste øl smakt noensinne? Little Creatures Pale Ale (mikrobryggeri i Fremantle, Australia) Endret 18. desember 2006 av flippant Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 18. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2006 Her har vi en av mine favoritter, leveres på femliterstønne med innebygget tappekran: Den vesle rakkeren der er ufattelig fin og rund i smaken, og jeg kan lett bøtte nedpå en sånn tønne alene. Det er riktignok bare 5 liter, og en kasse øl blir på 7,92, men allikevel. Prøv den! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 18. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2006 Må nesten si at en Corona med en Lime bit i er nam nam.. Men ellers så er Tuborg og Frydenlund ganske digge Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 18. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2006 Drikker stort sett Øl for å bli full. Tuborg er billigst og smaker vekdig godt, sammen med Borg sitt. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2006 Skjønner ikke folk som synes ølsorter som Heineken, Budweiser eller Corona er det beste man får, da tør jeg nesten påstå at en ikke liker smaken av øl. Lyst øl til fylla, mørkt øl til kos. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 18. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2006 Drikker stort sett Øl for å bli full. Tuborg er billigst og smaker vekdig godt, sammen med Borg sitt. 7528478[/snapback] De to verste Lenke til kommentar
flippant Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 Drikker stort sett Øl for å bli full. Tuborg er billigst og smaker vekdig godt, sammen med Borg sitt. 7528478[/snapback] De to verste 7529132[/snapback] Amen. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 Kos, da har jeg en hel del halvlitere med Heineken som venter før kveldens avslutning Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 Hm, har som regel ikke så mye til overs for juleøl, men Hansa sitt var nesten noe av det beste ølet jeg har smakt. Two thumbs up. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 Hm, har som regel ikke så mye til overs for juleøl, men Hansa sitt var nesten noe av det beste ølet jeg har smakt. Two thumbs up. 7549830[/snapback] Aass sitt hvete-juleøl er veldig godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå