B4stian Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Trur nok det er en god stund før jeg reiser til Østerrike eller områder rundt der, igjen. Er jo heller ikke 18, så her i Norge får jeg ikke kjøpt noe 6747002[/snapback] Ikke noe problem det vel? Alltid noen som kan kjøpe for deg... Husker sist jeg var på noe jobbkurs ved Gardermoen. Like før jeg fylte 18 år og fikk kjøpt sprit i baren til og med... Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Joa, men nå tenkte jeg ikke på til fester og sånn.. Men til å kosedrikke. I Østerrike var det 16'års grense, så da fikk jeg lov å drekka til maten og om kveldene osv. (var på tur med foreldra mine) :/ Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Drakk litt øl i dag, mest munkholm da. Smaker alt øl slikt? Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 munkholm er ikke like godt som vanlig øl Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Nei! Munkholm smaker vann, iallefall den vanlige. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 munkholm tror jeg må være den desidert stygeste øl'a. Lenke til kommentar
N* Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) Den beste ølen jeg har smakt var i Praha. Staropramen het den. Her i norge går det mest i Tuborg. staropramen.com. Den lyse var den jeg smakte. Endret 26. august 2006 av N* Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Ølet: Den originale pilsen fra Tsjekkia! 6580224[/snapback] Ja den er bra.. Har alltid hatt Hansa som en enslags favortitt, når det gjeldet øl man kan kjøpe sånn mer fast, men det er egentlig litt vel nøytralt og smakløst. "Billig"-øl som Odin, Tuborg og Amunds (Lidl-ølet) matcher forsåvidt greit hansa, så det er de der det mye går på Det ligger vel et element av "man får hva man betaler for.." når det gjelder øl også Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Var på tur til skotland i sommer. Utenom de heelt lokale med feks sau på etiketten så syntes jeg Tennense (kan ikke garantere at det er riktig stavet) var det beste ølet. Guinnes var drikkbart, men var ikke det helt store... Er i grunnen ganske enkel når det gjelder øl, men det er noe med ringnesen jeg ikke liker. Tror det er bitterheten elns. Lenke til kommentar
noseh Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Et godt (les: bedre) alternativ til Munkholm, altså alkoholfritt øl, er Mack Freeze Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Man må jo drikke Hansa FTW! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Joa, men nå tenkte jeg ikke på til fester og sånn.. Men til å kosedrikke.I Østerrike var det 16'års grense, så da fikk jeg lov å drekka til maten og om kveldene osv. (var på tur med foreldra mine) :/ 6747159[/snapback] Hva er forskjellen om du kosedrikker her eller der når du er norsk uansett? Rare regler spør du meg. *Glede seg til Tsjekkia* 4-5 uker unna... Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Jeg er ikke gamle gutten (90mod), men har vel smakt noe øl. Her er min mening: Er ikke noe fan av Tuborg. Alt av øl går ned. Personlig syntes jeg ikke øl er kjempegodt, men blir bedre etter at man har drukket et par. Lurer på hvorfor Mack-øl er kjempegreier. De lager noe som heter håkon spesial. Kjempegreier Endret 27. august 2006 av Nudle Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hva er forskjellen om du kosedrikker her eller der når du er norsk uansett? Rare regler spør du meg. *Glede seg til Tsjekkia* 4-5 uker unna... 6752262[/snapback] Ja, veit det høres litt rart ut. Men tja, jeg veit ikke helv hvorfor jeg. Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Topp 5 lista: 1. Holsten 2. Heineken 3. Budweiser 4. Corona 5. Franziskaner Weisbier Hvis man skal ha en pils å kose seg med er Franziskaner og Corona på topp, men skal du drikke mer blir Franziskaneren for tung og Coronaen for dyr. Har ikke sett Holsten og Franziskanener i Norge, bare i Tyskland, så her i Norge går det mest i Heineken og Carlsberg. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Topp 5 lista: 1. Holsten 2. Heineken 3. Budweiser 4. Corona 5. Franziskaner Weisbier Hvis man skal ha en pils å kose seg med er Franziskaner og Corona på topp, men skal du drikke mer blir Franziskaneren for tung og Coronaen for dyr. Har ikke sett Holsten og Franziskanener i Norge, bare i Tyskland, så her i Norge går det mest i Heineken og Carlsberg. 6752909[/snapback] NEEEEEI! Budweiser er amerikansk pissøl som ikke er brygget ordentlig engang! Det smaker udigg! Corona er også pent utvanna, og derfor et heller jenteøl syns jeg. Lenke til kommentar
Foregangsmannen Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Jepp, Budweiser og Corona er jenteøl. Forresten, alle som har rydda opp etter et vorspiel ser fort hva det går i. Nemlig Tuborg. 90 % av all drikke som blir konsumert på vorspiel her i gården, er den danske gledesdrikken. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Kanskje fordi den har en fin balanse av smak VS pris? Det synes iallefall jeg... Forøvrig drakk jeg noen flasker Seidel igår, har et stramt budsjett vetu, men den smakte tålelig for et pils som er enda billigere en favoritten Tuborg! Eneste var at en jeg møtte seinere på kvelden fortalte meg at det var mye mer av et eller annet stoff i Seidel som forårsaker bakrus, husker ikke hva det var, for jeg var relativt god i farta da. hehe- Lenke til kommentar
Con Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Man må jo drikke Hansa FTW! 6752158[/snapback] Helt riktig!! Hansa fatøl Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Kanskje fordi den har en fin balanse av smak VS pris? Det synes iallefall jeg... Forøvrig drakk jeg noen flasker Seidel igår, har et stramt budsjett vetu, men den smakte tålelig for et pils som er enda billigere en favoritten Tuborg! Eneste var at en jeg møtte seinere på kvelden fortalte meg at det var mye mer av et eller annet stoff i Seidel som forårsaker bakrus, husker ikke hva det var, for jeg var relativt god i farta da. hehe- 6754643[/snapback] Hardt vann? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå