MrSifter Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 Jo, setter den jo i kjøleskapet før det skal drikkes.Men jeg er 16, og foreldra vet ikke helt at jeg drikker. Har noen flasker her. 6695737[/snapback] Hehe, tror de holder seg lenge. Men vil nok anbefale deg å kjøle dem ned før du drikker de. Kanskje du kan legge de i fryseren i fem minutter elns. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 Hvis det eksisterer øl i huset som ikke folka dine drikker vet de nok at du drikker. Ungdom har en tendens til å undervurdere foreldre ganske grovt i perioden de begynner å drikke (og/eller røyke, eller hva som helst annet som er potensielt skadelig). Tro meg, de vet mer enn du aner. Et godt råd er å passe på å ikke drikke for mye den første tiden (helst ikke i det hele tatt, men det er vel knapt noen som drikker som ikke en eller annen gang har fått i seg for mye), så får du helt sikkert ikke refs, og ikke oppfør deg overrasket om de konfronterer deg med det. Bare legg deg flat og vis at du har en sunn holdning til alkohol (du har jo f.eks. ikke drukket deg helt dritings enda, ikke sant, kjekt å ha med i argumentasjonsrekken). Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 Begynte vel å drikke rundt 17-årsdagen min... etter diverse jobbkurs med overnatting og slikt hørte jo slikt til og når de spurte meg sa jeg det som det var og de sa ikke noe i mot det... såklart kjøpte de ikke drikka til meg, men de skjønte vel at det var bare dumt å begynne og stoppe en som tok noen pils til maten (og endel etter... ) Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 Har vært på fylla siden jeg var 14 år, med foreldrenes velsignelse. Og det er jeg glad for, for det er ingen som har så sunn holdning til alkohol som meg i vennekretsen min. Drikker veldig sjelden, blir vel kansje 6-12 pils i måneden. (Kan ha noe med at jeg er blitt familie-far) Men hvis jeg først skal ut, så er jeg ute, da bruker jeg og en kompis å dele en flaske med Jack, også er det ut på byen Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 Beste ølet må være øl fra Soltau Brauhaus. Drakk mye av det når vi var i traktene og min tyske venn tok med et par liter når han kom på besøk hit. Uten tvil det beste ølet. Lenke til kommentar
-JallaMann- Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 Av norsk øl så går det mest i Tuborg og Ringnes. Billig og bra, sikre vinnere. Av utenlandsk øl så finnes det mye bra. San Miguel, Carling, Stella Artois, Grolsch, og XXXX for å nevne noen. På den mørke siden er CB Bayer og Guinness å foretrekke. I Nottingham er det en svær kirke som er gjort om til en pub. Et knallbra sted for å nyte et par guinness Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 Nami, har to bokser Guiness stående i kjøla og venter bare på at min bedre halvdel skal komme hjem igjen og vi kna begynne å slurpe dem i oss. Har for øvrig ikke smakt Guiness enda, men ble tipsa om at den ligner på Kilkenny, bare litt lysere. Tar jeg helt feil nå? Lenke til kommentar
ersa Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 Guinness er mørkere enn killkenny. Guinness er svart øl. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 Ah, sitter og nyter iskald Budweiser.. godt.. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 Hvis det eksisterer øl i huset som ikke folka dine drikker vet de nok at du drikker. Ungdom har en tendens til å undervurdere foreldre ganske grovt i perioden de begynner å drikke (og/eller røyke, eller hva som helst annet som er potensielt skadelig). Tro meg, de vet mer enn du aner. Et godt råd er å passe på å ikke drikke for mye den første tiden (helst ikke i det hele tatt, men det er vel knapt noen som drikker som ikke en eller annen gang har fått i seg for mye), så får du helt sikkert ikke refs, og ikke oppfør deg overrasket om de konfronterer deg med det. Bare legg deg flat og vis at du har en sunn holdning til alkohol (du har jo f.eks. ikke drukket deg helt dritings enda, ikke sant, kjekt å ha med i argumentasjonsrekken). 6697471[/snapback] De vet jeg drikker, men ikke at jeg har vært så full som jeg har vært. Støtte på søstern og ei veninne på fest, og da fikk pappa vite det iallefall. Første gangen jeg var ute, klarte jeg å kle av meg alle klærne i gangen, for så å bare legge meg. Svarte bare at jeg hadde smakt litt jeg. Men, jeg tror det er en stund til jeg setter ølet mitt i kjøleskapet dems. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 Øl som jeg liker Corona Extra --- Godt drikke øl Mac Isbjørn --- kjempegod til sterk/salt mat Heineken --- Flott til potetgull og chilli/peanutter Har flere som jeg liker, noen flere tyske, russiske, tjekkiske. Øl jeg definitivt ikke liker. Budwiser --- vannøl delux... Tuborg --- lett å drikke, men der er og alt. Ringnes --- Drikker ikke noe fra dem av prinsippsak de ødela Norlandspilsen! forædere! Hansa --- Kloakk tappet på flaske Grans --- smaker ingenting kostern ingenting Guinness --- gammel motorolje Mosseøl --- grumsete smak Er flere men var det jeg kom på i farta. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 Er det en forskjell på Corona eller Coronita, eller er det bare navnet (slik jeg tror)? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 Er det en forskjell på Corona eller Coronita, eller er det bare navnet (slik jeg tror)? 6707572[/snapback] Det er bare navnet. Wikipedia Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 25. august 2006 Rapporter Del Skrevet 25. august 2006 Og nå blir jeg selvsagt hengt etter mine personlige eiendeler i nærmeste offentlige tre: Om man av en eller annen merkverdig grunn skulle finne på å drikke alkoholfritt øl er Clausthaler Hvete et utmerket alternativ. Det smaker i det minste noe. (så kan man alltids rette på inntrykket ved å bøtte ned respektable mengder Newcastle Brown etterpå) Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 26. august 2006 Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 (endret) Detta er godt øl. Koseøl. Erdinger Weissen bier. Smakte det i Østerrike, er brygga på hvete. skikkelig godt Så er det en spesiell måte å helle det oppi glasset. Du heller nesten alt oppi glasset, men lar det være igjen 1-2 dl i flasken. Så beveger du på flasken, så det som er i bunn(bunnslammet/hveten) blander seg. Så heller du det oppi glasset med resten av ølet. Da blir ølet uklart. Men åh, så godt det er. ^^ Endret 26. august 2006 av looOool Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. august 2006 Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 Lyst øl.... hm... kan vel hende det er godt, men har ikke den skikkelige smaken. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 26. august 2006 Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 Selv om det heter weissen, så er det ikke så lyst. Men det var sånn i mørkt også, men det syns jeg ikke var like godt. Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 26. august 2006 Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 Erdinger er god. Men pröv Paulaner hefe, der har du hakket over av god Weißbier (eller weizenbier i öst.) Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 26. august 2006 Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 Sitter med en slik en nå.. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 26. august 2006 Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 Trur nok det er en god stund før jeg reiser til Østerrike eller områder rundt der, igjen. Er jo heller ikke 18, så her i Norge får jeg ikke kjøpt noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå