Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. august 2006 Rapporter Del Skrevet 11. august 2006 Syns boksøl er bedre enn annen øl jeg.. noen som er enige? Ringes sommerøl er sinsykt godt.. 6658066[/snapback] Jeg er enig. Liker det veldig godt. Sitter og sipper på en boks Hansa i skrivende stund, faktisk. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 11. august 2006 Rapporter Del Skrevet 11. august 2006 Det Dvergiske Kaffebord: "Maximator".... må være verdens mest harry øl-navn 6656726[/snapback] Harry smak også. Smakte som øl blandet med spirt. Æsj. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 11. august 2006 Rapporter Del Skrevet 11. august 2006 Syns boksøl er bedre enn annen øl jeg.. noen som er enige? Ringes sommerøl er sinsykt godt.. 6658066[/snapback] Enig, får bare håpe den ikke går ut av sortimentet til høsten som den beklageligvis kommer til å gjøre siden det er sommer edition. Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 11. august 2006 Rapporter Del Skrevet 11. august 2006 Øl skal da være på flaske! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 11. august 2006 Rapporter Del Skrevet 11. august 2006 ååååh! heineken! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. august 2006 Rapporter Del Skrevet 11. august 2006 ååååh! heineken! 6658494[/snapback] Heineken er skikkelig godt øl. Blir lei det i store mengder, men det har ikke en like skarp og bitter smak som f.eks Lundetangen pils(som btw ikke er spesielt god) Lenke til kommentar
sixx Skrevet 11. august 2006 Rapporter Del Skrevet 11. august 2006 Har lagt merke til at dei fleste som liker Tuborg ikkje er gamle nok til å kjøpe øl eingang. 6644270[/snapback] Jeg er ikke gammel nok men handler selv da:P går som oftest for odin eller borg, grunnet penger... Men sett bort fra det så er jo dahls, heniken, carlsberg å sånn veldig godt... Men tuborg er helt greit. bedre enn det aller billigste hvertfall. Det er som med øl som med gitarer. Jo dyrere jo bedre spør du meg Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 11. august 2006 Rapporter Del Skrevet 11. august 2006 meika annbefaler skriv inn at guinnes, hansa og tuborg og broren min sier at mjødet på blitz er digg. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 11. august 2006 Rapporter Del Skrevet 11. august 2006 Hm. Jeg har veldig lyst til å si at mennesker som knapt har blitt gamle nok til å kjøpe sitt eget øl har begrensede muligheter til å uttale seg (om øl) med pondus. Man bør etter mitt syn ihvertfall ha slanket bort minst tre omganger med ølpondus før man påberoper seg varige smakserfaringer. Dette har jeg som sagt veldig lyst til å si, men jeg gjør det ikke. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 11. august 2006 Rapporter Del Skrevet 11. august 2006 Hm. Jeg har veldig lyst til å si at mennesker som knapt har blitt gamle nok til å kjøpe sitt eget øl har begrensede muligheter til å uttale seg (om øl) med pondus. Man bør etter mitt syn ihvertfall ha slanket bort minst tre omganger med ølpondus før man påberoper seg varige smakserfaringer. Dette har jeg som sagt veldig lyst til å si, men jeg gjør det ikke. 6658649[/snapback] altså, man kan faktisk ha masse erfaring som 17åring å faktisk kan man ha alkoholproblemer... synd men sant. Men ja, folk på 14 år kan vel ikke si så mye...veldig enig der ja... hehe Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 11. august 2006 Rapporter Del Skrevet 11. august 2006 Hm. Jeg har veldig lyst til å si at mennesker som knapt har blitt gamle nok til å kjøpe sitt eget øl har begrensede muligheter til å uttale seg (om øl) med pondus. Man bør etter mitt syn ihvertfall ha slanket bort minst tre omganger med ølpondus før man påberoper seg varige smakserfaringer. Dette har jeg som sagt veldig lyst til å si, men jeg gjør det ikke. 6658649[/snapback] Hvis den var sikta mot meg så understreker at jeg kun har quota andre, selv har jeg, nesten, ikke rørt alkohol. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 11. august 2006 Rapporter Del Skrevet 11. august 2006 Hm. Jeg har veldig lyst til å si at mennesker som knapt har blitt gamle nok til å kjøpe sitt eget øl har begrensede muligheter til å uttale seg (om øl) med pondus. Man bør etter mitt syn ihvertfall ha slanket bort minst tre omganger med ølpondus før man påberoper seg varige smakserfaringer. Dette har jeg som sagt veldig lyst til å si, men jeg gjør det ikke. 6658649[/snapback] Hvis den var sikta mot meg så understreker at jeg kun har quota andre, selv har jeg, nesten, ikke rørt alkohol. 6658682[/snapback] Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 11. august 2006 Rapporter Del Skrevet 11. august 2006 Hm. Jeg har veldig lyst til å si at mennesker som knapt har blitt gamle nok til å kjøpe sitt eget øl har begrensede muligheter til å uttale seg (om øl) med pondus. Man bør etter mitt syn ihvertfall ha slanket bort minst tre omganger med ølpondus før man påberoper seg varige smakserfaringer. Dette har jeg som sagt veldig lyst til å si, men jeg gjør det ikke. 6658649[/snapback] Hvis den var sikta mot meg så understreker at jeg kun har quota andre, selv har jeg, nesten, ikke rørt alkohol. 6658682[/snapback] 6658688[/snapback] Uhm.. leste du egentlig innleget mitt? Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 11. august 2006 Rapporter Del Skrevet 11. august 2006 For min del blir det San Miguel på førsteplass, med Heineken som en god nummer 2. Da jeg var i Filippinene på sommerferie, gikk det kun i øl fra San Miguel Corporation - aller mest av San Mig Light, som faktisk smakte ganske godt for å være en lavkarboøl. Men den ølen som overrasket meg mest i positiv retning var denne: Dette er en sterkøl (12% alkohol) som virkelig ga mersmak, alle halvlitrene på bordet taler sitt tydelige språk... Lenke til kommentar
ilex Skrevet 12. august 2006 Rapporter Del Skrevet 12. august 2006 Som et par andre har sagt så er Erdinger meget godt, anbefaler Dunkel versjonen. Hansa får jeg rett og slett brekningsfornemmelser av. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 12. august 2006 Rapporter Del Skrevet 12. august 2006 (endret) synes Grans Premium er ganske god.. Endret 12. august 2006 av Freeman84 Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 12. august 2006 Rapporter Del Skrevet 12. august 2006 Hm. Jeg har veldig lyst til å si at mennesker som knapt har blitt gamle nok til å kjøpe sitt eget øl har begrensede muligheter til å uttale seg (om øl) med pondus. Man bør etter mitt syn ihvertfall ha slanket bort minst tre omganger med ølpondus før man påberoper seg varige smakserfaringer. Dette har jeg som sagt veldig lyst til å si, men jeg gjør det ikke. 6658649[/snapback] Hvis den var sikta mot meg så understreker at jeg kun har quota andre, selv har jeg, nesten, ikke rørt alkohol. 6658682[/snapback] 6658688[/snapback] Uhm.. leste du egentlig innleget mitt? 6658703[/snapback] Selvsagt. Leste du uthevingen min? Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 12. august 2006 Rapporter Del Skrevet 12. august 2006 Hm. Jeg har veldig lyst til å si at mennesker som knapt har blitt gamle nok til å kjøpe sitt eget øl har begrensede muligheter til å uttale seg (om øl) med pondus. Man bør etter mitt syn ihvertfall ha slanket bort minst tre omganger med ølpondus før man påberoper seg varige smakserfaringer. Dette har jeg som sagt veldig lyst til å si, men jeg gjør det ikke. 6658649[/snapback] Hvis den var sikta mot meg så understreker at jeg kun har quota andre, selv har jeg, nesten, ikke rørt alkohol. 6658682[/snapback] 6658688[/snapback] Uhm.. leste du egentlig innleget mitt? 6658703[/snapback] Selvsagt. Leste du uthevingen min? 6658874[/snapback] Så siden du "ikke sa det" så regner du også med at ingen svarer deg? Det at jeg ikke har greie på øl betyr jo ikke at de jeg quoter ikke har det.. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 12. august 2006 Rapporter Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Så siden du "ikke sa det" så regner du også med at ingen svarer deg? Det at jeg ikke har greie på øl betyr jo ikke at de jeg quoter ikke har det.. 6658889[/snapback] Men kjære deg....vær nå ikke så hårsår. Innlegget mitt var vel (ikke, siden jeg ikke egentlig "sa det") rettet til de som måtte føle skoen trykke. (eller ikke, siden jeg egentig ikke sa noe som helst) Mulig humoren min er en smule elendig på dette tidspunktet av døgnet, men det var altså det det (ikke) var et forsøk på. Edit: btw, det var helt tilfeldig at innlegget mitt (ikke) kom rett etter ditt. Endret 12. august 2006 av Tumbleweed Lenke til kommentar
edds Skrevet 12. august 2006 Rapporter Del Skrevet 12. august 2006 Er ikke på fylla så ofte, så når jeg først skal ut så legger jeg heller inn noen ekstra kroner for litt kvalitet! Heineken er veldig godt, med tanke på pris. 1664 = Fantastisk! Har ennå ikke drukket det i Norge, men får prøve og få tak i litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå