dan1el Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Når man er full smaker alt godt, dan1el 6641359[/snapback] Tuborg smaker fortsatt ikke godt når jeg er full, så noe må det være =P. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Corona er GODT. En iskald Corona med lime på en varm sommerdag er noe av det beste som finnes. Ellers så funker Bud, Beck's og ikke misnt Stella bra. Noen som vet om, og evnt. hvor, de selger Stella i Norge? 6635533[/snapback] Stella er god ja, men tror desverre at den ikke finnes i Norge. Er forresten litt rart, de øltypene som er litt dyrere i Norge feks. Heniken er ganske billige i resten av Europa og Tuborg er av de dyrere typene hvis man i det hele tatt klarer å finne det. Mytos som noen andre nevnte her har jeg ikke særlig sansen for, men det skal dog sies at det er over ett år siden jeg har smakt på det. 6641302[/snapback] Det var synd. Drakk en del Stella når jeg var i England tidligere i sommer. Det med at Tuborg er forholdsvis dyrt har vel noe å gjøre med at det ikke er den billige grønne Tuborgen man får i utlandet. Man får vel heller den som heter Tuborg Gold. Vet ikke om jeg har sett den i Norge, men jeg vil tro at den er en del dyrere. Lenke til kommentar
pakke Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Er det ingen som har vært på pub i England og smakt dette himmelske brygget? Jeg har. Og ja, Kronenbourg er skammelig godt, men jeg liker Carling på fat enda bedre. Vet noen om det finnes steder i Oslo som har Carling på fat? Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Det med at Tuborg er forholdsvis dyrt har vel noe å gjøre med at det ikke er den billige grønne Tuborgen man får i utlandet. Man får vel heller den som heter Tuborg Gold. Vet ikke om jeg har sett den i Norge, men jeg vil tro at den er en del dyrere. 6641442[/snapback] Neida, mener å huske å ha sett grønn Tuborg i Bulgaria hvis ikke flere steder og der var den ganske dyr. Tuborg Gold har jeg forresten ikke særlig sansen for, mener å huske at den var ganske bitter. Lenke til kommentar
Haddock Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Carlsberg slår det meste!! Gikk kun for Dahls i 3 år, men etter å ha sammenlignet det med Carlsberg kom jeg fram til at Dahls er en ekstremt søt pils, ikke noe for meg. Koster akkurat det samme også! Lenke til kommentar
sixx Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Når man er full smaker alt godt, dan1el 6641359[/snapback] Tuborg smaker fortsatt ikke godt når jeg er full, så noe må det være =P. 6641379[/snapback] Må si meg enig med dan1el....hehe... Tuborg er da ikke så ille det Lenke til kommentar
ersa Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Tuborg er ikke noe godt. Selv når man er full smaker man at noe ikke er riktig med det. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Tuborg er ikke noe godt. Selv når man er full smaker man at noe ikke er riktig med det. 6642226[/snapback] Enig, er den rare ettersmaken jeg ikke liker, slik som med Bare øl fra Grans Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg synes Tuborg funker jeg. Etter noen måneder med lavbudsjett (Grans fårepølseøl fra Rema) er jeg i stand til å nyte det meste. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Syns nesten alle her er imot tuborg jeg.. Er da ikke så ille, funker det.. Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Tuborg burde fjernes fra norske butikker! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Har lagt merke til at dei fleste som liker Tuborg ikkje er gamle nok til å kjøpe øl eingang. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg synes bare CB blir bedre og bedre. Nå begynner jeg å komme i form til å terrorisere en viss kanal på undernet og. Gi meg styrke o herlige CB pilsner. Du er så god og velsmakende! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Har lagt merke til at dei fleste som liker Tuborg ikkje er gamle nok til å kjøpe øl eingang. 6644270[/snapback] Lenke til kommentar
ersa Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Det ryktet om at dansk tuborg grøn er så mye bedre enn norsk kan avkreftes. Smakte i dag dansk tuborg grøn, riktignok smakte det litt bedre enn norsk. Men det smakte alikavel ikke noe godt! Tuborg er dårlig øl! EOD. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Dansk Tuborg smaker granbar. Likevel bedre enn den norske. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Granbar er faktisk en veldig god beskrivelse på dansk tuborg! Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Grøn Tuborg er godt! Synest ihvertfall eg! Alle har kvar sin smak, det skal respekterest Lenke til kommentar
ersa Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Grøn Tuborg = Vann + alkohol og gul konditorfarge.... Hvertfall min mening. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 er ingenting som slår en iskald aass pilsner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå