orodreth Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Hei! Under førstegangsinstallasjonen av windows på den nye pcen min stopper loadinga. Etter den har bootet og loadet drivere henger den seg på "setup is starting up windows" elns. spec: asus m2n-sli amd x2 4600 1gb ocz pc6400 250gb wd sata2 disk en eller annen dvdrom 7900gt xfx trenger skikkelig hjelp, tulla med dette i timesvis nå Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 (endret) noe i samme dur skjedde med meg i tillegg til at den påsto at den ikke kunne laste filer og at mye var korrupt under samme lasting som du stopper på. Det jeg fant ut var at det var en RAM brikke som var gåen... Hvis du har to stykker prøv med kun den ene først så den andre hvis ikke det går kan du prøve med Memtest og kjøre det i noen timer og se om du finner feil. Hvis ikke du føler for det, kan det være en ide å skru opp RAM spenningen. Dette har ihvertfall klart å løse manges RAM problemer med MSI AM2 brett, der rammet korrumperer alt, fryser og slikt. Sier ikke at rammet nødvendigvis er feilen men det kan være en ide å prøve å finne ut om det kunne være det ihvertfall... Endret 29. juli 2006 av ElderScrollsinisten Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 det er nok ram'n >.< kjøpte en sånn 2gb ocz gold edition pakke med 2 matched brikker. Jeg fikk ikke maskinen til å starte engang med begge brikkene i. Den bare pep et langt og to korte pip. Men den starter uten lyder hvis jeg kun bruker den ene brikka, men samme åssen jeg setter den andre så nekter maskinen å starte. huff, får vel sende brikkene tilbake. Nå som endelig maskinen var i hus >.< >.< >.< Håper bare indelig at det fakstisk er feilen... Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 Aus M2N-sli deluxe er ikke kompatibel med OCZ ddr2 pc6400 gold 2x1gb >.< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå