Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

dvd rom problem, får ikke til å kjøre dvd cder

Anbefalte innlegg

Har nettop kjøpt meg BF2 som kun er dvd kompatibel. Når jeg putter cd'en i dvd-romen så skjer det ingeting. Men når jeg putter en vanlig cd i dvd/cd-romen så starter cd'en. Har prøvd med andre dvd cder også, men ingen av de fungerer heller. Det har fungert før, har nettop kjøpt meg ny maskin også. Kan det ha no med det å gjøre? så jeg har beholdt gamle dvd romen har en Atapi dvd-rom 16 x

Starta pc'en med bf2 cd'en i dvd spillern. Da starta maskina jævlig tregt og jobba en del. Så kikka jeg på min datamaskin. da var bf2 ikonet der osv. Så trykka jeg på så begynte pc'en å gå jævlig tregt igjen. endte opp med at jeg måtte restarte pc'en. Har prøvd flere ganger sånn, samme skjer men fungere ikke. Og viss jeg ikke starter med cd'en i dvd spillern. Så kommer den ikke opp i min datamaskin. Jævlig rart :hmm: Har prøvd og googlet etter drivere også uten hell..

Endret av Leetrune
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+98128394

Jeg hadde også et lignende problem med BF2-DVD'n. Når jeg putta den i en litt eldre DVD-ROM så snurra plata, men det kom aldri noe på skjermen. Heldigvis hadde jeg også en nyere DVD-brenner som den virket som den skulle i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...