A.J Green Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Yeehaw! Men det beste av alt: HastighetBSN har markedets raskeste internettlinje! Hver leilighet er utstyrt med et 100Mbit/s nettverksuttak. Ut fra huset har vi 1 Gbit/s linjekapasitet (1000Mbit/s). Til sammenligning er en vanlig ADSL-internettlinje på ca 1-2Mbit. Du har altså 100 ganger så rask :-) Per dags dato (2006-02-24) bruker vi i gjennomsnitt 3-4% av vår totale internettkapasitet. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Grattis, bare synd at de mest sannsynlig har sperra alt av UPD porter... Med andre ord, hvis du liker å spille on-line spill, glem det. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Grattis, bare synd at de mest sannsynlig har sperra alt av UPD porter... Med andre ord, hvis du liker å spille on-line spill, glem det. 6585225[/snapback] Noen funker bra, andre funker dårlig. bla WOW funker fint så er avhengig av det aktuelle spillet. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 Heller en unconnectable 100mbit enn en connectable 512kbit sier nå jeg. Hvorfor stenger de egentlig UDP og en hel haug med porter? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Det er pga at spilltrafikk oftest skaper j**** mange packets, slik at hele nettverket går treigt, 100mbit eller ikke 100mbit. Dette er jo et fenomen som Lan-folk oftest kjenner som: "F*** ta de jævla CS-folka" syndromet. Men men. 100mbit... Sheisse, ca 12mb/s. Jeg vet om en som skal sette opp en privatserver! Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 Hehe, det var jo dumt FTP må jeg mekke Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 FTP stod det i kontrakten at jeg ikke fikk lov til. Men UPD var ikke låst, cs gikk fint. Får litt treg opplastningshastighet med bittorrent, men jeg er connectable der også Alt i alt fornøyd! Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Gratulerer.. Sinnsyk bra hastighet da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå