thomsa2 Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Hei ! Har akkurat kjøpt nytt kamera, PANASONIC NVGS27. Det står at pc tilkoblingen er USB/FireWire (IEEE 1394). Men, det følger ikke med noen usb-kabel. Er veldig ny på videkamera. Så jeg trenger hjelp til å finne ut hvordan jeg overfører film fra kameraet til pc`n?? All hjelp mottas med stor takk.. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=493658 AKIRA Lenke til kommentar
thomsa2 Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 Takk for raskt svar. Jeg har en usb-kabel som jeg har fra mitt digitale Canon kamera. Dette passer i videokameraet. Men, når jeg kobler den til pc, får jeg til svar om at pc`n har funnet en ny enhet. Så blir jeg bedt om å innstalere hardware, men det er vanskelig når ingen cd medfulgte. Hva gjør jeg for å få prøvd å lagt inn det jeg har prøvd å ta opp?? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Det skal alt være dokumenter i linken over. Men glem USB...det er ikke det du skal bruke. Den kabelen du trenger fulgte ikke med kamera og heter Firewire. Les linken over engang til. AKIRA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå