VegardStr Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 (endret) Beskrivelse:Bilen er EU-godkjent frem til sep. 2007! Årsavgift er betalt! Olje, oljefilter og luftfilter er nylig skifta! Starter og går som ei klokke. Er tectylert under. Helt nye bremsekalipter og klosser bak, helt ny drivaksel på høgre side. Registerreim skiftet på 195000km. Toppakning og radiator skiftet for 2 år siden. Er 99% rustfri, fin i lakken men har noen fettete handmerker som sikkert kan poleres vekk. Har fått seg en bulk som du ser på bildet. Ellers er det svært bra. Det eneste som bør gjøres på bilen, er å skifte ut drivleddet på venstre side. Sommerdekk, 1. år gamle, vinterdekkene er utslitt. Utstyr: El. just.speil, El.vinduer x 4, EU-godkjent, Just. ratt, Nedfellb. baksete, Sentrallås, Servo, Soltak, Varmeseter, INFO: KM: 205900 Vekt: 935kg Gir: Manuelt gir Årsmodell: 1989 Hester: Rundt 100hk Var å prøvde bilen i dag, og prøvekjørte den. fungerte bra. men en ting Det drivleddet på venstre side, det sa han at det er super vanskelig å skaffe seg her i landet, og at eg sansyneligvis må importere fra Japan for 3000kr. Han var heldig å fikk tak i det andre drivleddet på høyre side til 800kr (som er normal pris i norge) Noen som vet hvor det er mulig å skaffe seg et slikt drivledd? litt surt å punge ut med 3k, når eg kan få det til under 1/3 av prisen her i landet. er et drivledd vanskelig å skifte? Hvis det blir kjøp, så skal eg overta bilen neste helg. og da er bilen ribbet for alt av lyd anlegg og CD/mp3 spillere. Så noen som har noe tips? Lurer på et annlegg på totalt 3500kr. (det skal være full pakke) og til slutt, er denne bilen verdt 13 500kr Endret 29. juli 2006 av vegis Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Var ikke så ille dette, men ville sjekket diverse bilopphuggerier før jeg bestilte deler fra Japan Full anleggspakke til 3500 kr må være et bruktkjøp, du får aldri nytt til den prisen. (Om du da ikke går for kvalitet type Jalla ) Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 Hvor mye koster ei takluke til denne bilen? det er allerede en sprekk i den. har googlet litt rundt om kring, Men finner ingenting. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Hva med å ringe din lokale Hondaforhandler? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 hvor masse koster forsikring på en slik bil? er 18 år, og har 0% bonus. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 du har nok 20 % bonus gitt Det ligger en kalkulator hos if og gjensidige, prøv den Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 (endret) okay. prøvde dnb sin kalkulator og kom på en pris på 8000kr i året og det var med 0% bonus. Hvordan har eg 20% bonus da? EDIT: forresten, ringte nettopp å kjøpte denne bilen Endret 1. august 2006 av vegis Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Du får 20% startbonus når du oppretter en ny forsikring på bil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå