SKAÐI Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Hei, jeg var innom lefdal på fred og fikk anbefalt å kjøpe dette kamraet med tanke på ski filming..Selgerens argumenter var at med touch screen kunne jeg enkelt bruke kamraet uten å ta av meg hanskene noe som han viste med å bruke forskjellige ting til å trykke på skjermen...Hans andre argument var at den store linsa, (med carl zeiss optikk) hadde stor åpning, som gjorde at når man filma snø som er vitt og uten mange kontraster ville hjelpe til å få kontrastene sterkere fram.. Jeg lurer på om selgeren lurer meg eller om dette vil bli et bra kjøp? Noen tanker? Setter pris på raske svar, siden jeg har lyst å endelig bli ferdig med å se etter kamraer..... Takker på forhånd! Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Han lurer deg ikke, det er et meget godt kamera. Men ta også en titt på enkelte Panasonic modeller i prisklassen. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Da blir jeg ca 6500 kr fattigere i morra... Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Grattis Håper du blir fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå