Gå til innhold

Hvordan er støyen på denne CPUen (boxed p4 2,4 NW)?

erot71

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal jeg beskrive boxed kjølingen på min P4 2.0 NW, må det bli med ett ord:Jævlig (med mindre man er veldig tunghørt). Kanskje jeg fikk et dårlig eksemplar, men jeg har støydempet kabinett, likevel skjærer CPU boxed vifta gjennom veggene som de ikke var der. Den har vært slik fra montering, ingen raslelyder eller skarpe lyder generelt, bare den utrolig irriterende hvinelyden fra en ikke stillegående vifte.

Venter på at Microplex skal få laget den socket 478 versjonen av Silent Twin, de hadde noe på gang. Den skal være veldig stillegående, gleder meg til det. Alternativet var å plassere PC´en i et annet rom og kjøpe lange kabler, men bare godt skjermet skjermkabel alene koster 4-500,- for 5m, mye mer enn hva Silent Twin koster.

Jeg har ingen gode råd om stillegående CPU kjøling, annet enn Silent Viking eller hva den nå heter. Men den er blytung og ikke så stillegående som Silent Twin etter hva jeg vet.

Så jeg venter i lengsel. Kan jo være at du får en mer stillegående boxed vifte, who knows.

[ Denne Melding var redigert av: Hidden på 2002-10-19 20:12 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...