Gå til innhold

MMS oppsett til k800i

Anbefalte innlegg

Jeg har akkuratt kjøpt meg en k800i telefon. Jeg har netcom kontant. Jeg har nå prøvd å gå inn på netcom sin hjemmeside for å få skaffe meg oppsett til mms, men vær gang jeg prøver så får jeg som svar at tjenesten er utilgjengelig eller no sånt. Jeg har også prøvd å gå inn på manuelle instillinger, men det er ingen innstillinger til mobilen min!

Kan noen hjelpe meg med å få mms innstillinger til mobilen min?

Takker for alle svar

Endret av Region øst
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Benytter meg av den samme tråden da jeg sliter med å få dette til, jeg har til nå forsøkt å laste ned innstillinger fra 3 forskjelige leverandører, sist prøvde jeg amobil som vist til lengre oppe. Jeg får meldingen og godkjenner innstalleringen, men får fortsatt ikke til å sende mms. Er det noen andre innstillinger jeg må gjøre på tlf? Det dreier seg om en SE w810i... *mildt sagt oppgitt over mine tlfkunskaper*

Lenke til kommentar
Er det noen andre innstillinger jeg må gjøre på tlf? Det dreier seg om en SE w810i... *mildt sagt oppgitt over mine tlfkunskaper*

6592620[/snapback]

Hei Lynn.

Har du gått over fra ett teleselskap og så til Netcom, f.eks? For hos Netcom må man aktivere MMS i abonnementet sitt for å få det til å fungere. Kjenner mange som har brent seg på det...

CK

-som fant denne tråden da han selv lette etter mms-innstillinger til sin nye K800i... :thumbup:

Lenke til kommentar
Er det noen andre innstillinger jeg må gjøre på tlf? Det dreier seg om en SE w810i... *mildt sagt oppgitt over mine tlfkunskaper*

6592620[/snapback]

Hei Lynn.

Har du gått over fra ett teleselskap og så til Netcom, f.eks? For hos Netcom må man aktivere MMS i abonnementet sitt for å få det til å fungere. Kjenner mange som har brent seg på det...

CK

-som fant denne tråden da han selv lette etter mms-innstillinger til sin nye K800i... :thumbup:

6596189[/snapback]

Takk for svar. Jeg fikk ordnet det i dag, det viste seg at jeg faktisk hadde fått til innstillingene, men at det ikke da var mulig å åpne en mms som hadde kommet før jeg fikk installert innstillingene. Jeg trodde dermed at det ikke var i orden. :blush::whistle: Men nå kan jeg sende og motta. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...