Mr.Hbbz Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 (endret) Jeg har akkuratt kjøpt meg en k800i telefon. Jeg har netcom kontant. Jeg har nå prøvd å gå inn på netcom sin hjemmeside for å få skaffe meg oppsett til mms, men vær gang jeg prøver så får jeg som svar at tjenesten er utilgjengelig eller no sånt. Jeg har også prøvd å gå inn på manuelle instillinger, men det er ingen innstillinger til mobilen min! Kan noen hjelpe meg med å få mms innstillinger til mobilen min? Takker for alle svar Endret 29. juli 2006 av Region øst Lenke til kommentar
............... Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 ring netcom support? Er vel det samme som med telefon, jeg ringer altid jeg.. Lenke til kommentar
jic Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Du kan gå inn på amobil sin side og bestille oppsett, det er gratis. http://www.amobil.no/oppsett/# Lenke til kommentar
............... Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Du kan gå inn på amobil sin side og bestille oppsett, det er gratis. http://www.amobil.no/oppsett/# 6578680[/snapback] lurt.. men en ting, har det noen gang kostet penger? Lenke til kommentar
jic Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 (endret) Det finnes flere som tar seg betalt for å sende oppsett, Har blitt trukket noen ganger, men da gjelder det ikke telenor/netcom Sjekk disse 2 oppsett side. http://tv2.dmpmobile.com/?ref=amobil http://carrot.dmpmobile.com/ Og sjekk ut prisene. Endret 29. juli 2006 av jic Lenke til kommentar
............... Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Det finnes flere som tar seg betalt for å sende oppsett, Har blitt trukket noen ganger, men da gjelder det ikke telenor/netcom 6578762[/snapback] okei.. Alldri hørt om før Prøv amobil eller netcom da Region Lenke til kommentar
jic Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Oppdaterte forige innlegg. Sjekk ut lenkene. Lenke til kommentar
Mr.Hbbz Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 Takker for alle de fine svarene! Problemet er løst Lenke til kommentar
Luvilu Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Benytter meg av den samme tråden da jeg sliter med å få dette til, jeg har til nå forsøkt å laste ned innstillinger fra 3 forskjelige leverandører, sist prøvde jeg amobil som vist til lengre oppe. Jeg får meldingen og godkjenner innstalleringen, men får fortsatt ikke til å sende mms. Er det noen andre innstillinger jeg må gjøre på tlf? Det dreier seg om en SE w810i... *mildt sagt oppgitt over mine tlfkunskaper* Lenke til kommentar
CrazyKnight Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Er det noen andre innstillinger jeg må gjøre på tlf? Det dreier seg om en SE w810i... *mildt sagt oppgitt over mine tlfkunskaper* 6592620[/snapback] Hei Lynn. Har du gått over fra ett teleselskap og så til Netcom, f.eks? For hos Netcom må man aktivere MMS i abonnementet sitt for å få det til å fungere. Kjenner mange som har brent seg på det... CK -som fant denne tråden da han selv lette etter mms-innstillinger til sin nye K800i... Lenke til kommentar
Luvilu Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Er det noen andre innstillinger jeg må gjøre på tlf? Det dreier seg om en SE w810i... *mildt sagt oppgitt over mine tlfkunskaper* 6592620[/snapback] Hei Lynn. Har du gått over fra ett teleselskap og så til Netcom, f.eks? For hos Netcom må man aktivere MMS i abonnementet sitt for å få det til å fungere. Kjenner mange som har brent seg på det... CK -som fant denne tråden da han selv lette etter mms-innstillinger til sin nye K800i... 6596189[/snapback] Takk for svar. Jeg fikk ordnet det i dag, det viste seg at jeg faktisk hadde fått til innstillingene, men at det ikke da var mulig å åpne en mms som hadde kommet før jeg fikk installert innstillingene. Jeg trodde dermed at det ikke var i orden. Men nå kan jeg sende og motta. Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) K800 kan sette seg opp selv. innstillinger - konfig.veiviser - Last ned innstillinger Samme gjelder for K610 Endret 4. august 2006 av mckvakk Lenke til kommentar
ekm Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Tja - min K800 ville ihvertfall ikke hente ned disse selv ifra telenor (den greide ikke å komme seg på nett) så her i gården måtte det gjøres manuellt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå