Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Worklog: Zepticon's Mazda 626

Anbefalte innlegg

rått det der  :dribble: blir strøkent.

Jeg synes sedan er mye finere enn kombi, men har ikke sett en kombi om det kan bli no bra.

Liker ikke baken på kombien

Du får nokk tak i lister ja, men blir det så se bra ut? Hvordan hadde du tenkt å montere skjørtene da?

6695166[/snapback]

Skruer fremme og bak. Er ikke noen voldsome lister da... bare smååååå for å beskytte lakken :D

Stylet kombi....

553651_50_full.jpg

553651_43_full.jpg

553651_44_full.jpg

Endret av Zepticon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
tenkte det samme først :) men får du tak i det er vel det sikkert det beste også, vil nokk holde en stund. Når skal den senkes? blir det justerbart?  :cool:

6748536[/snapback]

asap... tror det blir vanlig først.. så kansje coilovers om jeg får for god råd :p

Lenke til kommentar
coilovers er bra å ha ja :)

lurte på noe, hvordan er egentlig kjørekomforten i disse bilene? er interiøret veldig plastikk preget eller? kommer jeg over en brukt her, må jeg ta meg en prøvetur

6749958[/snapback]

Plastikk og vinyl ja... Ser myye bedre ut med noen strøk lakk og litt fiksing :)

Elelrs er det comfort fjærer til gangs... Får slagside når jeg svinger :D

Lenke til kommentar

måtte bare nerde litt på din bil også :thumbup:

DSC00098copy.jpg

Var det jeg fryktet med japse bil ja :ermm: knirke knake plastikk liker ikke jeg :hrm: men er godt mulig jeg vurderer motor istedenfor komfort neste gang, så kanskje det blir 626 v6 til en billig penge istedenfor audi. må jo prøve noe annet og :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...