Midran Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 (endret) som overskriften sier vil ikke min nye bærbare PC instalere Win XP jeg får formatert og kopiert filene over på harddisken (bootable) men problemet oppstår når jeg rebooter og Windows skal starte opp instalasjonen, ca 5 minutter etter at dette skjer får jeg BlueScreen og PC henger seg opp, har prøvd med flere forskjellige XP cder (orginale lovlige og ulovlige) men alle får samme resultat. noen som vet hva som er gale? (ingenting som kan fixes i bios heller, kun Boot order) PC'en er kjøpt på SHG.NO og wer en av deres maskiner Edit: fikk instalert Windows 2000 på den uten problemer, men da jeg ikke fikk instalert skjermdrivere var win2k heller ingen løsnig, og prøvde og oppdatere til XP inne i 2000 gikk slik some før, blåskjerm etter 5 min, noen som kan hjelpe?? Endret 29. juli 2006 av Midran Lenke til kommentar
Midran Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 *bump* er meget desperat nå Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Hei! Har du mulighet til å gå inn i sikkermodus der? Har du forsøkt med og uten strømledning? Jeg har hørt at andre har klaget over pcene fra SHG, så muligens ta kontakt med de. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå