skromt Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Er fremdeles som photoshop fil. Venstre side: Skal legge til meny, eller artikkel meny på venstre siden, hvor det for tiden er veldig tomt. Er ikke sikker på hva jeg skal gjøre enda, så derfor er det tomt. Ønsker kritikk på : - Fargevalg, og hvordan de passer sammen - Om det er stygt eller ikke, om det er potensiale i designet? - Header og logo(for enkel? for tacky?): ---- La jo bare til en custom shape (blomsten) og delte den i 2 ved teksten. Noen som vet om noen bra steder å laste ned custom shapes? --- - Skal jeg legge på effekter på web-skolen.com, eller holde det enkelt? noen forslag der? - Tekstboksene, forandringer og forbedringer. - Meny tabsene, hva bør gjøres her? Skal ha hoover med gradiant. http://www.stud.aitel.hist.no/~anderhol/site.png Lenke til kommentar
skromt Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 noen som har noen tanker? Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Heilt grei side, enkelt og greitt. Eg kunne tenkt meg noko litt meir avansert enn det der. Sida vert veldig standard. Er særs mykje luft på sida di. Blant anna eit stort, ope felt til venstre. Prøv å fyll ut det med noko der, eller la nyhendeboksene utfylle heile greia, iallfall slik at det er sentrert. Lenke til kommentar
skromt Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 joa som jeg har kommentert over:p Lenke til kommentar
nree Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Skal det være en side for web utviklere ville jeg foretrekt noe som var enklere og mer oversiktelig og kansje en smule mer high-tec.. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 (endret) Synes ikke det var noe særlig pent dette nei, dessverre. Ble for kjedelig, ser nesten ut som en slags powerpoint presentasjon. Men det er jo potensial i dette, det skal jeg fint innrømme. Du kan jo ta en titt på denne siden for litt inspirasjon. Lykke til Endret 29. juli 2006 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
Sexy Sadie Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Det var oversiktelig og flott. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Skal vi se om vi ikke kan få til en liten kritikk her: - * Grusomme farger * Kornete grafik * Ser veldig paint ut * Trenger AA i header(evt mindre kornete font) * Sær(og stygg) justering av tekst området * Enkel meny * Teksten i menyen er ikke midstillt * Lite fokus på h2 * line-height ? * Unaturlig margin før første tekst blokk Helhetsintrykket virker som noe man kunne funnet i et skikkelig dårlig barnespill(for 3 år og opp) ifra tidlig 90 tallet(klar over at få på 3 år brukte pc da) Lenke til kommentar
Kannutt Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Hei! Er enig i noe av kritikken, men mener at dette har potenseiale. Jeg synes fargene stod godt til hverandre, og var friske og noe annerledes enn "alt" annet. Behold disse er min mening. Plassering av tekst kan diskuteres. Bør kanskje stå høyere, og trekkes noe mer mot høyre. Menyen står helt greit der den er plassert nå. Skriften her ser ikke bra ut, men det er jo fordi dette er et bilde av siden, og ikke selve siden. Jeg ville valgt en noe fetere font i headeren enn det ser ut til at du har valgt her. Synes siden er oversikelig, enkel og grei! Men jeg trives godt med lite vissvass på sider. Det resulterer i at en raskere finner det man egentlig er på jakt etter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå