JFM Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 jeg lurer på hva jeg trenger for å få mpeg og avi-filmene mine til å få dvd format. det jeg mener er at jeg skal spille filmene mine i en helt enkel dvd-spiller. blir jo på en måte "AVI to DVD" hva trenger jeg? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Du sier det jo selv. Blir jo "Avi til DVD". Søk etter det på nett og på forumet, så finner du nok flere muligheter å fikse biffen på. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Dei aller fleste slike program koster pengar, det einaste gratisprogrammet eg har sett er AVI2DVD. (Ja, det heiter det. Er fyrste treff på Google.) Elles er eit veldig enkelt og greit program WinAVI. Klarer dei fleste filer. Det kan berre konvertere, ikkje brenne, men gratisprogrammet CDBurnerXP Pro skal kunne ta seg av brenninga. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 WinAVI er enkelt og greit program og bruke. Gir god kvalitet og forholdsvis rask og dekode til DVD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå