Buzz76 Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 En kompis skulle ordne et Sapphire X1900XT for meg... og kommer hjem med Club3d X1900XT istedet... If u want something done osv... gakk!! Så hva gjør jeg... burde jeg bytte det inn eller er det det samme? Prisen er identisk. Lenke til kommentar
Matsols Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Tror ikke det er noe som helst galt i Club3d kortene :] Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Kortene er nok så å si identiske og med norsk forbrukerlov så hadde jeg ikke vært spesiellt beskymret. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Club3d er like bra som Sapphire korta. Korta er helt like, bortsett fra bundelen kan være forskjellig. Har et 7900gt kort fra Club3d, og er veldig fornøyd med det Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Har et Club3D-7800GTX og et PoV-7800GTX, og for min del er det Club3D-kortet som er best, det klokket langt lengre med stock-kjøler. Regner med det er tilfeldig da, men jeg støttet opp om at kortet er like bra som andre merker (som kjører referansedesign). Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Behold kortet du. Er veldig liten / ingen forskjell på korta. Som regel følger de et referansedesign fra nVidia, og da er de så og si identiske. Tror de har samme kjøler og. Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 Hum ok... Åpna det iallefall... og det ser likens ut som sapphire sitt... samma bildet på kjøleren Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Som Nizzen sier,det følger lite bundle med Club3D korta.Men hvem har bruk for det De er nok like bra som alle andre. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 En kompis skulle ordne et Sapphire X1900XT for meg... og kommer hjem med Club3d X1900XT istedet... If u want something done osv... gakk!! Så hva gjør jeg... burde jeg bytte det inn eller er det det samme? Prisen er identisk. 6577875[/snapback] Hvis du ser bortifra bundelen som følger med kortet og evt. kjøleløsningen (men den er som oftest lik også), så er kortene helt identiske. Ingen grunn til å få panikk. -Stigma Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Hum ok... Åpna det iallefall... og det ser likens ut som sapphire sitt... samma bildet på kjøleren 6578313[/snapback] Det der ville jeg vært litt mer skeptisk til. Produsentene pleier jo å lage kortene akkurat som ATI's referansedesign, men dde trykker ihvertfall vanligvis egne klistremerker! Sapphire: https://prisguiden.no/product.php?productId=40588 Club3d: https://prisguiden.no/product.php?productId=40586 Så kan du jo se hvilket det er. Er det ett sapphirekort i en Club3d eske eller motsatt må du nok spørre kompisen din om han fikk det som demovare (uten bundle) da koster de en del mindre. Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) Hum ok... Åpna det iallefall... og det ser likens ut som sapphire sitt... samma bildet på kjøleren 6578313[/snapback] Det der ville jeg vært litt mer skeptisk til. Produsentene pleier jo å lage kortene akkurat som ATI's referansedesign, men dde trykker ihvertfall vanligvis egne klistremerker! Sapphire: https://prisguiden.no/product.php?productId=40588 Club3d: https://prisguiden.no/product.php?productId=40586 Så kan du jo se hvilket det er. Er det ett sapphirekort i en Club3d eske eller motsatt må du nok spørre kompisen din om han fikk det som demovare (uten bundle) da koster de en del mindre. 6579852[/snapback] Nei, kortet lå i ubrutt (plastikkfilm rundt) original embalasje... så det er ikke noe muffens. Tipper det er samma produsenten som forsyner både Sapphire og club3D eller no... kortet funker flott det Men jeg tok feil ang. logoen... det er ikke Sapphire sin... Det er ei berte med sverd i hånda på mitt... Endret 30. juli 2006 av Buzz76 Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Vel, har hatt mitt Club3D X1900XT siden januar, og det funger utmerket. Klarer 750/850 på vann. Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Behold kortet du. Er veldig liten / ingen forskjell på korta. Som regel følger de et referansedesign fra nVidia, og da er de så og si identiske. Tror de har samme kjøler og. 6577979[/snapback] Mine svært hemmelige kilder sier at ATI ikke følger Nvidias referansedesign Lenke til kommentar
Majorp Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Behold kortet du. Er veldig liten / ingen forskjell på korta. Som regel følger de et referansedesign fra nVidia, og da er de så og si identiske. Tror de har samme kjøler og. 6577979[/snapback] Mine svært hemmelige kilder sier at ATI ikke følger Nvidias referansedesign 6584175[/snapback] Hehe, har hørt det fra mine kilder også. Lenke til kommentar
MightyMax Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Men jeg tok feil ang. logoen... det er ikke Sapphire sin... Det er ei berte med sverd i hånda på mitt... Sikkert standard klistremerke fra ATi med Ruby på: http://www.ati.com/ruby/index.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå