ajoa Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 (endret) Hei, min far på 52 år skal ha seg ny mobiltelefon. Telefonen vil sannsynligvis brukes kun til å sende meldinger og å ringe med. Samtidig er det viktig at det ikke er noe crap; han er ute etter en telefon som varer lenge. Samtidig er han, som mange andre på 52 år, lite villig til å sette seg inn i en rekke tekniske finesser. Derfor må den være fryyyktelig enkel og brukervennlig. Dette kan jeg ikke få stresset nok. Altså, det gjør jo ikke noe om den har en del finurligheter og funksjoner, så lenge han på enkelt vis kan ringe og sende meldinger. Innser jo at de fleste telefonene har funksjoner utenom dette. Pris er maks 3000 kr. Endret 29. juli 2006 av ajoa Lenke til kommentar
espantoso Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Hmmm.... Svigerfaren min er 54 og han har nokia 3220. Han virker ganske fornøyd, men jeg synes tastene er ikke så gode. Jeg har hørt at Nokia 6103 er veldig bra for eldre mennesker. Den har store taster og er brukervennlig. https://prisguiden.no/product.php?productId=43177 Lykke til med jakten Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Ta en titt på Nokia 1101 og 1112. De er laget for nettopp denne brukergruppen. Ingen unødvendige funksjoner, ingen fargeskjerm som ikke synes i dagslys, laaang batteritid og veldig, veldig enkel å bruke. -snubbel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå