Gå til innhold

I hvilken form drikker du ordinær Coca Cola?

Hva slags colatype liker du?  

662 stemmer

1. 1. Hva slags colatype liker du?

• Dispenser-cola
      32
    • Glass
      301
    • Plast
      119
    • Boks
      110
    • Drikker ikke cola
      100

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Til dere som tror at Colaen holder seg kaldere i en aluminiumsboks enn i en plastflaske: Dere tar helt feil. Aluminium leder varme/kulde mye bedre enn plast, ergo vil den kalde brusen raskere bli utjevnet til temperaturen i rommet. Derimot så "føles" brusen kaldere i en aluminumsboks siden den nettopp leder kulda mellom hånda di og brusen bedre.

6580123[/snapback]

Akkurat hva jeg mente. Føles det kaldere, så er det kaldere i praksis :) Deilig å holde i en iskald og duggfrisk colaboks en brennende varm sommerdag.

6584388[/snapback]

Så du mener at væsken i en boks, er kaldere enn væsken i en plastflaske, når begge beholderne har stått i samme kjølerom over tid?

Det lynx sa er at metallboksen leder kulden fra væsken (cola) over til hånden din raskere enn en plastflaske. Ikke at væsken er kaldere i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Er bare bedre å drikke det av glassflaske, ettersom den har sånn deilig tut.

7876867[/snapback]

Hvis du heller Cola lagret på glass og Cola lagret på plast opp i to forskjellige kjøkkenglass vil du fremdeles smake forskjell; lagringen er bedre på glass og gir Colaen en annen smak.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Jeg drikker cola og all slags ting i glass. Men hvis jeg ikke har glass der og da drikker jeg fra flaska...

Liker pepsi bedre

7874403[/snapback]

Du var morsom du. Var vel ment om man drikker fra glass flaske.

Lenke til kommentar
Hvis du heller Cola lagret på glass og Cola lagret på plast opp i to forskjellige kjøkkenglass vil du fremdeles smake forskjell; lagringen er bedre på glass og gir Colaen en annen smak.

7876930[/snapback]

Hmm, nåja. Jeg overlever nok med colaen på plast :wee:

..Men pepsi cola smaker bedre, har vi den på glassflaske i Norge?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...