Gå til innhold

Kritikk på dyreside


Anbefalte innlegg

hei! Nå holder jeg på med et litt større prosjekt enn jeg er vant med, men jeg synes det går ganske bra egentlig. Når lurer jeg på hva dere synes om siden. Foreløpig har jeg bare laget forsiden siden de andre pagene skal være ganske like (unntaget innholdet).

 

Dette er linken.

 

Jeg skal skaffe meg et ordentlig domene for denne siden, men venter med det til jeg er ferdig med alt. Derfor har jeg den foreløpig bare på en annen server som jeg hadde til overs.

 

Fint om jeg kan få litt kritikk. Jeg vet om noen småting som jeg skal nevne etterhvert ;)

 

Gladmeldinger er også tillat :)

 

Takk for kritikk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642

Sida var enkel, men bra. Som nevnt ovanfor, så er den fucka i Opera og FF. Dette kan dog fiksast kjapt.

Prøv med:
#innhold {
padding-left: 120px !important;
}

eller noko sant.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar

Jeg klarte å fikse det, men har ikke lagt ut på serveren ennå. Fint at jeg har fått litt kritikk på forsiden :) Jeg måtte utvide hele siden med 120px for å kunne fikse innholdet slik at det ikke er bak linkene. Regner med å være ferdig med hele siden innen 5-6 dager :) Etter det kommer finpussingen ;)

Lenke til kommentar
Jeg klarte å fikse det, men har ikke lagt ut på serveren ennå. Fint at jeg har fått litt kritikk på forsiden :) Jeg måtte utvide hele siden med 120px for å kunne fikse innholdet slik at det ikke er bak linkene. Regner med å være ferdig med hele siden innen 5-6 dager :) Etter det kommer finpussingen ;)

6579790[/snapback]

 

Jeg syntes at den var veldig pen og "clean" :) Så ros for det skal du ha ;) Lager du siden til deg selv eller for noen andre?

Lenke til kommentar

Lager siden selv ;) Lager den litt på grunn av at jeg trenger litt penger nå til høsten. Kanskje noen vil ha litt reklame på nettsiden min. Da har man mulighet til å tjene noen kroner :)

 

Takk for ros :)

 

BTW: Iris_L? Det du så på siden var ikke helt riktig... Med mindre du så i IE da :) har fikset det slik at det funker på alle pc-er i alle browsere (de mest populære), men har ikke lastet opp på serveren ennå :)

Lenke til kommentar
Lager siden selv Lager den litt på grunn av at jeg trenger litt penger nå til høsten. Kanskje noen vil ha litt reklame på nettsiden min. Da har man mulighet til å tjene noen kroner

 

Takk for ros :)

 

BTW: Iris_L? Det du så på siden var ikke helt riktig... Med mindre du så i IE da :) har fikset det slik at det funker på alle pc-er i alle browsere (de mest populære), men har ikke lastet opp på serveren ennå :)

6579941[/snapback]

 

Jeg vet at den enda er litt feil i Opera, men at du har fikset og ikke lastet opp. Men jeg har sett den i IE, og der så den flott ut ;)

 

Jeg driver jo selv en dyreside og jeg kan si at det går mye mer penger ut enn det som kommer inn, men det er veldig hyggelig å se at medlemmene koser seg :)

Men nå har jeg betalt en for å lage siden for meg, og så skal en veldig erfaren og utrolig snill kar lage noen (mange ;) ) ekstra funksjoner, så det har gått en del tusen på den siden ja. Men som sagt det er verdt det, og vertfall når det er så snille som hjelper meg, da er det nemlig gøy å betale personen :yes:

 

Jeg håper at du kommer langt med nettsiden din og at du tjener noe på den ;)

 

Good luck :)

Lenke til kommentar

Ja, jeg håper på flere inntekter enn utgifter da (en av grunnene til at jeg lager siden selv) :) Vet noen hva som er vanlig å ta betalt for reklameplass på en nettside?

 

Og en ting til... Hva heter nettsiden din? Og hvordan fikk du folk til å besøke den og bli medlemmer?

Endret av Rinox
Lenke til kommentar
Ja, jeg håper på flere inntekter enn utgifter da (en av grunnene til at jeg lager siden selv) :) Vet noen hva som er vanlig å ta betalt for reklameplass på en nettside?

 

Og en ting til... Hva heter nettsiden din?  Og hvordan fikk du folk til å besøke den og bli medlemmer?

6580055[/snapback]

 

Det går nok bra skal du se :)

 

Nettsiden min heter Dyrepraten.com. Jeg tar 400 kr for annonseplass for et år, og mener at det er nok foreløpig siden Dyrepraten er ganske så nyoppstartet. Har vel vært på nett i ca 2 måneder nå.

 

Jeg hadde et dyreforum fra før av, så jeg reklamerte litt der og budskapet har tydelig spredd seg ganske godt for nå har vi over 400 medlemmer. Ikke at det er så mye, men det er greit nok med tanke på at siden er så ny.

 

Igjen; Lykke til med din side :)

Endret av Iris_L
Lenke til kommentar

Takk, takk :) Hørte ganske mange steder at det vanligvis ble tatt 4 til 800 kroner i måneden for reklemeplass... :hmm: Så dette stemmer ikke da?

 

Forresten... Har ikke planer om ha en side som dyresiden.no. Der er det i alle fall mye reklame :p

 

Kanskje vi kan samarbeide litt vi da... Med å linke til hverandre :)

Endret av Rinox
Lenke til kommentar
Takk, takk :) Hørte ganske mange steder at det vanligvis ble tatt 4 til 800 kroner i måneden for reklemeplass... :hmm: Så dette stemmer ikke da?

 

Forresten... Har ikke planer om ha en side som dyresiden.no. Der er det i alle fall mye reklame :p

 

Kanskje vi kan samarbeide litt vi da... Med å linke til hverandre :)

6580204[/snapback]

 

Jeg syntes at det er fryktelig dyrt med 400-800 i mnd jeg da.. Men det spørs jo litt hvor mange besøkende nettstedet har også da ;) Jeg for min del liker ikke mye reklame på sidene heller, det blir så rotete. Men det er nok sant at på mange steder så er det fryktelig dyrt. Har sett sider der de tar opptil 1000-2000 kr i mnd også..

 

Linker gjerne til deg jeg ;) Er alltid fint å hjelpe andre :yes:

Lenke til kommentar

OK, nå har jeg et problem. Prøv å åpne linken (som du finner i første post) i firefox. Der er linkene til venstre, men de er ikke sånn som de skal.. jeg vil ha et mellomrom mellom kategorien "rotte" og "dyreforum".

noen som vet hvordan?

 

takk for svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...