lefsaker Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 (endret) Hei! For 7 dager siden lagde jeg et design til min hjemmeside Jeg vil gjerne ha litt kritikk til designet, og forslag til hva jeg kan forbedre. (Føler at det er no galt med menyen) Alle forslag negative/positive tas imot. Ja, jeg vet det er tragisk. Men jeg har tatt shoutboxen fra piczo Edit: oppdatert link til den hostingen som er riktig Endret 29. juli 2006 av lefsaker Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Morsomt design. Ikke særlig voksent, men det skal det jo heller ikke være(?). Selv likte jeg ikke bakgrunnne helt, har du prøvd med andre mønstre? Synes også du burde endre fonten på innholdet til høyre, prøv med en litt større font - og kanskje en annen farge? Lenke til kommentar
lefsaker Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 Prøvde med en mørkere gradient i bakgrunnen. Noen forslag til font? Tror det er verdana nå. Lenke til kommentar
jfw69 Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 (endret) Jeg likte denne siden veldig godt. Jeg får et ryddig inntrykk og menyene har stil Jeg liker Berlin Sanse Fb, men jeg har noen ganger litt problem med å få den til å virke, selvom det er standard font Edit: Er det Piczo Shoutbox mine øyne ser..? :!: Endret 29. juli 2006 av jfw69 Lenke til kommentar
lefsaker Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 (endret) Som i min første post: Ja, jeg vet det er tragisk. Men jeg har tatt shoutboxen fra piczo. Edit: Satte den fonten på: Alle sidene Jeg syns det ble litt uklart Edit 2: Den fonten ækkæ så værst når man ser'em for aan gang ^^ Men folk som ikke har den fonten, ser den som Arial black eller no... Synd for de ^^ Endret 29. juli 2006 av lefsaker Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Hvorfor orker du piczo shoutbox? Ser ellers bra ut. Lenke til kommentar
lefsaker Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 Jeg hakke orka å legge inn et annet script ennå Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 HVordan får du en så fin hjemmeside? Jeg vil også ha en sånn... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Jeg liker Berlin Sanse Fb, men jeg har noen ganger litt problem med å få den til å virke, selvom det er standard font Sida når vart Berlin Sanse Fb ein standardfont? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 *Host*table*hark* Mener å huske at table står øverst på hat-lista til mange her på Diskusjon.no! Bruk DIV og CSS! Mye bedre, og ryddigere. Lenke til kommentar
Atch Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Jeg tok tiden, og sida tok 15 sekunder å laste (har kjapt bredbånd). Ingen andre som opplevde dette? Lenke til kommentar
abrj Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Tok også kjempelenge å laste siden første gang... Lenke til kommentar
lefsaker Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 Jeg har ikke vært hjemme i helgen, og jeg har seedet / lastet ned MYE, så det har nok hatt innvirkning på hastigheten. Er det en plass jeg kan finne ut hvor lang tid siden min bruker på å laste? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Synes disignet var ganske bra, men det ble litt mye hover effekter. At ordene flytter på seg når du har muspekeren over dem i navigasjonen likte jeg ikke. Lenke til kommentar
Kannutt Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Synes disignet var ganske bra, men det ble litt mye hover effekter.At ordene flytter på seg når du har muspekeren over dem i navigasjonen likte jeg ikke. 6626252[/snapback] Synes siden er bra i blått. I rødt blir det skjærings i forhold til headeren. Men er helt uenig med Steina når det gjelder navigasjonen. Jeg likte effekten! Lenke til kommentar
Fløffi Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 syns siden var fin tok lang tid å laste den føste gangen. og fysj og fysj! Lefsaker's? Det heter Lefsakers på norsk. Det finnes andre shoutboxes da.. http://cbox.ws/ fex.. Lenke til kommentar
Sycosis Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) <?php $lyd = "applaus" * 1000; echo $lyd; ?> Hvis dette er din første side etter å ha gått over fra piczomarerittet (om du noensinne har vært der) så er jeg imponert.. Litt fargeklasj, og menyen var ikke så stilren, menmen, alle lærer:) Bra! Endret 8. august 2006 av nikkern Lenke til kommentar
lefsaker Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Jeg har ALLDRI brukt piczo til noe annet enn shoutboxen jeg hadde før. Men dette er mitt første hjemmelaga design/kode Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg synes designet var fint, men har ikke sett på koden du har brukt ennå. Forresten... Hvordan fikk du scrollbaren til å være blå? Lenke til kommentar
Sycosis Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Scrollbar? Blå? CSS? Det er en funksjon du HELST ikke skal bruke, siden den bare fungerer i IE. Det er mange artikler der ute som begrunner nærmere, men jeg tok ikke (beklager) meg tiden til å lete etter en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå