KeyanZa Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) skal kjøpe det når det kommer ut, gleder meg blir det slik at vis jeg tar en (engelsk 2divisjon klubb) får den opp i toppen, kan da stadio og sant bygges opp eller ny? så den tar flere tilskuere? dem gamle cm spilla som jeg er vant med ble bare 2-3 tusen flere plasser på tribunen... Endret 29. september 2006 av KeyanZa Lenke til kommentar
emalisti Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Har forhåndsbestilt allerede ! :-D 350 kr på cdon.com - gratis frakt. Vi skal spille over nettet. Blir deilig å tilbringe hele høsten på FM. Noen som joiner et online game eller? Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Har forhåndsbestilt allerede ! :-D 350 kr på cdon.com - gratis frakt. Vi skal spille over nettet. Blir deilig å tilbringe hele høsten på FM. Noen som joiner et online game eller? 6962960[/snapback] hvordan vil en online game fungere på fm? Lenke til kommentar
emalisti Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) Akkurat som på LAN. . Kan være litt forsinkelser (veldig lite). Syns det går kjapt og greit jeg. Helt likt som multiplayer på en maskin. Konklusjon: Det går kjapt og er veldig stabilt. Endret 29. september 2006 av kjartanj Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 jo men no ser no jeg fm som et spill som du holder på med i mange timer med samme gamet, blir vel ikke slik da i multiplayer? Lenke til kommentar
emalisti Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) Skjønner.. Men jeg og mine kompiser spiller over nettet i timesvis pr. dag, uker, måneder på samme gamet. Det går raskt. Det går an å sette opp at vist 2/3 spillere har trykt videre så har den siste personen fks. 5-30 sek på seg til å bli ferdig.. Er ikke så mye venting og sånn Kan uansett bruke den ventetida til å kjøpe spillere og fikse på laget eller noe.. Nå avhenger jo dette litt av hvilken maskinvare du har.. Den som kjører serveren bør ha en grei maskin og grei internett-hastighet.. Jeg har selv servet mange spill med en Pentium M 1,86 GHz, 1GB minne. Telenor 4MB Har nå oppgradert til Core 2 E6600, 2GB minne og Telenor 16MB så rekner med det blir en lang og god høst! Endret 29. september 2006 av kjartanj Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 høres gøy ut, men jeg holder meg nok til singelplayer på FM Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 noen som vet vis jeg kjøper det på nettet (cdon.com) vil jeg da få det i posten den 20.10.07, (realease datoen) eller vil jeg få det 4-5 dager senere? pluss et spørsmål som jeg ikke fikk svar på : blir det slik at vis jeg tar en (engelsk 2divisjon klubb) får den opp i toppen, kan da stadio og sant bygges opp eller ny? så den tar flere tilskuere? dem gamle cm spilla som jeg er vant med ble bare 2-3 tusen flere plasser på tribunen... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Nå er jo demoen ut, noen som har fått pøvd den og har noen tilbakemeldinger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå