Fanta4free Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Spam blocker som funker? det er det jeg spør om? noen som vet om en spam blocker som funker? hater og bli spamma det er så kjedelig og slette de hele tiden og når jeg sitter på msn så piper det ofte at jeg har fått sånn teit epost mld liksom! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Jeg går ut ifra at du benytter Hotmail? Prøv GMail, og den vil stoppe det meste av spammen. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Jeg går ut ifra at du benytter Hotmail? Prøv GMail, og den vil stoppe det meste av spammen. Hotmail stopper det meste i utgangspunktet. Men er du veldig plaga med spam kan det vere ein fordel å endre på innstillingane til kontoen din. Velg: Alternativer (i høgre hjørne når du er i innboksen)->Beskyttelse mot useriøs e-post->Filter for useriøs e-post. Der kan du auke til anten «utvidet» eller «eksklusivt». Prøv deg fram. Eg brukar «eksklusivt», og eg har enda ikkje fått spam i innboksa mi. Så lenge du hentar e-posten direkte frå Hotmail (går ut i frå at det er det du gjer), hjelp det ikkje å instalere eit eige spamfilter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå